slashyboy Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 DAgs för söndasturrar igen, skriv vad ni lirar, hur det går, nick osv. Spelar själv minst en turre. Partpokers 300k gtd, nickar skbemeer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Warmup på Stars Million på Stars 100k på Mansion kanske även 400k på FTP. INW85 på Stars och c000nspiracy på Mansion. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Jubileumsturnering på SvS 33 st kvar Lite över 100K till vinnaren. Nickar: 3CG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Ska lira ganska mycket ikväll, nån gång måste man ju vinna. Sunday Warmup Party 300k Prima 250k iPoker 50k Stars 109+R Mansion 100k Sunday million Full tilt 400k juste, ska spela Dilbas freeroll också edit: åkte första handen i Dilbas :(:( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Ska lira ganska mycket ikväll, nån gång måste man ju vinna. juste, ska spela Dilbas freeroll också edit: åkte första handen i Dilbas :(:( haha hade du lirat handen likadant i Sunday Million? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 haha hade du lirat handen likadant i Sunday Million? njaaaaa det vettefan. Trodde att ATs var stålet utg i en frirulle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 1 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2007 vore kul med mkt updates:P, själv har jag 8,4k i partys, man började med 5k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 vore kul med mkt updates:P, själv har jag 8,4k i partys, man började med 5k Har 30K på svs. 25 spelare kvar, medelstack 11K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 vore kul med mkt updates:P, själv har jag 8,4k i partys, man började med 5k Har ungefär startstack efter bara 30 min av warmupen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 1 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2007 hahah SICK träffat 4 set på 40 min på party, o klättrat till 9,8k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 vore kul med mkt updates:P, själv har jag 8,4k i partys, man började med 5k 11k på party och startstack i warmupen. Lite lustigt att det fortfarande finns folk som tycker att oträffad AK är stålet, även på 215-nivån. Men det är tack vare dom man får mat på bordet, så man ska väl inte klaga antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 1 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2007 ångar på, 13k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 SoderKrippa lirar Sunday Million på PokerStars (SoderKrippa) och 250k GTD på microgaming (Soder_Krippa). Sunday börjar 22:30 och 250k 21:30. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 26K i marker, tappat 15 kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 1 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2007 break nu, sittermed 13,2k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 så var det söndag igen! warmup (38k i första pausen) 300k party (9k i första pausen) mansion 100k 100r stars sunday million prima 250k sen kanske WSOP kval på stars och full tilts veckoturre om jag känner att klonken e med mig ikväll:D Ops, höll på att glömma att jag ska spela sng ligan på pf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 7 kvar. 30 K marker. Garanterad 16000kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
megafreakz Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 7 kvar. 30 K marker. Garanterad 16000kr kan du snälla ta thomas marker! edit: braaaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lajjen Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Ja, den där thomas har ju klonken med sig idag verkar det som. Äckligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Har 11k i warmupen...Torskade en 20k pott med KK vs JJ all-in pf. Han fick färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 million på stars och 250k på prima. Nickar bodinarn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 1 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2007 20k, syna ner en bluff:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 kan du snälla ta thomas marker! edit: braaaa! haha ska försöka. Lirar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 1 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2007 ny paus, sitter med 19,4k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Ute som 3:a. gav 38K kr Kom före thomas till vissas glädje Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts