MacDaddy Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Fick ett mail om 25% bonus upp till 100$ men är osäker på hur mkt man måste spela. Det står 10x i rakade händer men har de ändrat kriterierna för en rakad hand på party? Citera
becknish Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 nej du behöver bara bli tilldelad kort för att det ska räknas så det verkar vara en hyfsad bonus. konstigt att inte jag fått nått mail, spelar ju där till och från Citera
MacDaddy Postad 1 April , 2007 Författare Rapport Postad 1 April , 2007 Fortfarande 1$ potter som krävs för 1 rakad hand? Citera
FraXioN Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 nej du behöver bara bli tilldelad kort för att det ska räknas så det verkar vara en hyfsad bonus. konstigt att inte jag fått nått mail, spelar ju där till och från Verkar som att man måste spela varje månadsbonus för att få nästkommande bonusmail. Jag har kört alla månadsbonusar sen augusti och då oftast bara kört bonusen och sen cashat ut. Har en kompis som gjort likadant men avstod bonusen förra månaden och nu fick hon inte något mail. Verkar som om de uppmuntrar till bonushoring Citera
Cmart Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Fortfarande 1$ potter som krävs för 1 rakad hand? Verkar så, jag clerade bonusen på 3 timmar FL 0.25/0.50 ca 1500 händer spelade, varav 1000 händer rakade då, inga potter under $1.2 är rakade(enligt PO). Citera
w00d Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Är det en account specific bonus eller är det en bonus kod man anger? Isf, vad är koden? Jag har inte fått nåt mail ._. Citera
lingonsnaps Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Är det en account specific bonus eller är det en bonus kod man anger?Isf, vad är koden? Jag har inte fått nåt mail ._. Kontospecifik, du får kolla i klienten om du fått någon, inte alltid man får mail om dem. Citera
tobbelobbe Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Hur lång tid har man på sig att cleara bonusen efter man satt in d€gen? Citera
Beardo Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Verkar som att man måste spela varje månadsbonus för att få nästkommande bonusmail. Jag har kört alla månadsbonusar sen augusti och då oftast bara kört bonusen och sen cashat ut. Har en kompis som gjort likadant men avstod bonusen förra månaden och nu fick hon inte något mail. Verkar som om de uppmuntrar till bonushoring Vet inte hur det funkar. Jag har spelat på Party i ett år, men ytterst sparsamt eftersom jag ALDRIG fått ett bonuserbjudande där efter signupbonusen. Och alla pratar om hur Party öser bonusar över dem. Jag har väl hamnat på någon svart lista. Citera
Recommended Posts