Gå till innehåll

Köp av projektor


Dave^

Recommended Posts

Min gamla projektor gick sönder för ett tag sen och nu har jag bestämt mig för att köpa en ny. Jag kan väll tänka mig betala runt 15kkr ungefär och enda kravet är väll egentligen att det är en bra bild och bra upplösning är väll inte heller helt fel. Själva vikten spelar inte så stor roll, då jag inte täkt flytta den så mycket. Någon som har ett tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har Optoma HD72, ett litet steg över HD70, är otroligt imponerad av färgerna, särskillt i HD-kvalitet. Tycker det blir helt fantastiskt!

Köp köp köp!

 

Färgerna hjälper väl inte så mycket om den låter som ett tröskverk :)

28dB känns lite väl mycket, jag stör mig på min med 23dB i tystare filmer.

 

Rätt nöjd med min Z3, rätt låg ljudnivå om man jämför med många andra men de har väl kommit ifatt nu gissar jag på.

Har ju släppts två modeller av samma projektor nu på nåt år. Z5 är det väl som man köper isåfall och den ligger i samma prisnivå som de andra.

 

Ingen aning om vad som är bättre eller sämre, kolla på dvdforum eller prisjakts forum. Brukar finnas mycket matnyttiga trådar.

 

Dessutom, köp från någon seriös och inte billigaste butiken så du tjänar 400:-

Haft problem med min föregående projektor och bra service i de lägena är värd mycket.

Jag rekommenderar varmt: http://www.hembiobutiken.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...