mr_Zelcko Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 Vilket hjälpprogram kan ni rekomendera till mig som spelar på SvenskaSpel, NL 2,5/5?? Två shorthanded bord samtidigt.. Pokertracker eller PokerOffice eller vad? Är helt lost i den djungeln... Vilket* Citera
ZILLOW Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 Kolla i den här delen av forumet så hittar jämförelser mellan dom båda programen http://pokerforum.nu/forum/forumdisplay.php?f=23 Citera
mr_Zelcko Postad 30 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 30 Mars , 2007 Jag må vara blind men det ser inte ut som om något av ovannämnda program fungerar till SvS?? Har jag fel? Hur mycket får man betala för dessa program? Citera
ZILLOW Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Jag må vara blind men det ser inte ut som om något av ovannämnda program fungerar till SvS?? Har jag fel? Hur mycket får man betala för dessa program? kan ju inte va så svårt att ta reda på gogla! Citera
Recommended Posts