baller Postad 8 Juni , 2004 Rapport Postad 8 Juni , 2004 Cosmopol gör något för sina spelare så att de får något gratis? what, wake up... farbror staten ser dig, har du betalat din rake/skatt Citera
m_sjoberg78 Postad 8 Juni , 2004 Rapport Postad 8 Juni , 2004 Hehe, förvisso sant att det inte regnar gratisprylar på cosmopol. Men i Sundsvall tar de i alla fall in Poker in Europe och distribuerar med jämna mellanrum... (tro 'et eller ej) //Marcus Citera
Nietzsche Postad 8 Juni , 2004 Rapport Postad 8 Juni , 2004 När jag var på Cosmopol så fick jag ett gratis-ex av "Poker €uropa". Håller förmodligen inte samma klass som Cardplayer,men gratislektyr ändock. Citera
QoS Postad 17 Juni , 2004 Rapport Postad 17 Juni , 2004 Nope, autoreply från deras redaktör, men sen har det varit tyst! Ska skicka ett nytt mail så ska vi se om något händer. - QoS Citera
gdaily Postad 17 Juni , 2004 Rapport Postad 17 Juni , 2004 För så vitt jag vet distribueras tidningen gratis till de pokerrum som anmäler sitt intresse. Nix, tidningen distribueras gratis till de rum som annonserar i den. Exempelvis så har det näst största rummet i Vegas sagt upp samarbetet efter en ganska aminerad diskussion under Orleans Open förra året. /Ola Citera
m_sjoberg78 Postad 17 Juni , 2004 Rapport Postad 17 Juni , 2004 Nix, tidningen distribueras gratis till de rum som annonserar i den. Aha, jag förstår.. Men kan inte du annonsera ut dina pokerevents i Cardplayer, kryssningar och forumturneringar och övriga fina initiativ. Sedan när du får en massa gratis-ex hem kan du distribuera dessa till oss. Som tack för hjälpen kan vi alla regga oss på multipoker med promo-koden OLA20... Jasså, inte.... lol Well, då får vi väl ordna det på annat sätt... //Marcus Citera
Tamaz Postad 24 Juni , 2004 Rapport Postad 24 Juni , 2004 Jag är också intresserad av prenumeration, har det hänt något nytt på den fronten? Citera
KingCoxx Postad 24 Juni , 2004 Rapport Postad 24 Juni , 2004 och en nice tidning slår skärmen varje dag i veckan..... Absolut sant! Har själv funderat på att beställa en prenumeration från cardplayer. det kostar $99.95 per år. Man får 24 nummer. (Runt 30-35 kronor numret) Inte så faslig dyrt allifall.. Fast det är klart det är helt gratis att läsa på deras Internet sida.. men men.. Man vill ju ha tidningen! Hum… Tror jag bestämt ska signa upp mig för en prenumation Är det inte ca $200 i shipping kostnader också? Har för mig att det stod så senast jag kollade Citera
MrFroggyX Postad 24 Juni , 2004 Rapport Postad 24 Juni , 2004 Det tror jag inte.. eftersom dom har olika priser för olika delar av världen: One Year US Subscription $39.95 One Year Canadian Subscription $79.95 One Year Overseas Subscription $99.95 Citera
QoS Postad 24 Juni , 2004 Rapport Postad 24 Juni , 2004 Nope, inget svar än! Ska testa maila nån annan adress än via hemsidan, fick ju tag på nån tjej i deras reception. - QoS Citera
QoS Postad 24 Juni , 2004 Rapport Postad 24 Juni , 2004 Fick precis svar; "Right now we are not offering any group discounts for international or domestic subscriptions. Since we lowered our subscription price substantially we cannot discount any further due to high US postal rates, especially for international countries. However I will forward your request to my Publisher and see what he might say." Hoppas att det går! - QoS Citera
wanduz Postad 24 Juni , 2004 Rapport Postad 24 Juni , 2004 Vi är ju POKERFORUM.nu, dammit!!! Dom borde inse kraften dom har att göra med! Jag är också intresserad av prenumeration förövrigt.. Citera
jaqk Postad 6 Juli , 2004 Rapport Postad 6 Juli , 2004 Var precis över där och köpte ett par nummer av tidningen. Såg att de mycket riktigt hade sänkt priset. Till $35 per år, tror jag det var. Men det gällde ju förstås bara domestic. Man kanske kunde få grupprabatt hos den där Press Stop, om de ändå importerar den? Så slapp man individuellt porto och det. QoS, istället för "fastest growing community" kan du nog skriva "biggest" helt enkelt, eller hur?! Citera
Hickmott Postad 7 Juli , 2004 Rapport Postad 7 Juli , 2004 Man kanske kunde få grupprabatt hos den där Press Stop, om de ändå importerar den? Så slapp man individuellt porto och det. Ja, fast Press Stop importerar inte den tidningen... QoS: Ring och hota Press Stop lite //Hickmott Citera
Ghostic Postad 7 Juli , 2004 Rapport Postad 7 Juli , 2004 Jag snackade lite med CardPlayer och om det är minst 30 pers som köper tidningen så kan jag importera detta privat och sedan distribuera detta till er mot självkostnadspris. Intresse? /Anders Citera
Hickmott Postad 7 Juli , 2004 Rapport Postad 7 Juli , 2004 Jag snackade lite med CardPlayer och om det är minst 30 pers som köper tidningen så kan jag importera detta privat och sedan distribuera detta till er mot självkostnadspris.Intresse? /Anders Det beror på vad självkostnadspriset skulle hamna på... Snackar vi 99.95 per år (24 nr.) som någon tidigare sa i tråden så är jag helt klart intresserad. //Hickmott Citera
Stevie Postad 7 Juli , 2004 Rapport Postad 7 Juli , 2004 Jag snackade lite med CardPlayer och om det är minst 30 pers som köper tidningen så kan jag importera detta privat och sedan distribuera detta till er mot självkostnadspris.Intresse? /Anders Suveränt, Anders. Anmäler härmed mitt intresse som nummer 1 på Cardplayer-listan. Edit: ***** Hickmott! Jaja, är väl nummer två då... /Stevie Citera
QoS Postad 7 Juli , 2004 Rapport Postad 7 Juli , 2004 Ghostic, bra intiativ! Dom verkar vara lite slöa på CardPlayer. Är också intresserad! - QoS Citera
Poza Postad 7 Juli , 2004 Rapport Postad 7 Juli , 2004 Är intressant för min del med, men beror dock på priset. Citera
Ghostic Postad 7 Juli , 2004 Rapport Postad 7 Juli , 2004 Vad det gäller priset så ska jag ha ny kontakt med dem i slutet av veckan. Som det ser ut nu så kommer vi under det vanliga prenumerationspriset men sen tillkommer då porto till dem som jag måste skicka tidningen till. Den som har möjlighet skulle ju kunna hämta sitt ex nere på Klubben och på så sätt slippa portokostnad. Återkommer med mer exakta prisuppgifter. Fortsätt under tiden signa upp för ditt ex. /Anders Citera
Recommended Posts