Ronin Postad 1 Juni , 2004 Rapport Postad 1 Juni , 2004 Nån som vet om Cardplayer Magazine går att köpa i Sverige någonstans? Frågade på pressstop, men de hade den inte.. * Förtydligar rubriken och flyttar till Pokerstudier - QoS * Citera
Sonny Postad 1 Juni , 2004 Rapport Postad 1 Juni , 2004 Har oxå varit där o frågat... vill oxå veta om den finns att köpa någonstans... /Sonny Citera
Hjort Postad 1 Juni , 2004 Rapport Postad 1 Juni , 2004 vad är det för fel på att läsa online? Citera
drc Postad 1 Juni , 2004 Rapport Postad 1 Juni , 2004 Jag har också frågat. Det går att prenumerera på tidningen via dem sa han men inte köpa lösnummer. Det går även att prenumerera via cardplayer.com men inget av alternativen är direkt billiga. Citera
Sigge Postad 1 Juni , 2004 Rapport Postad 1 Juni , 2004 Man kan ju också prenumenera på deras nyhetsbrev.. Citera
baller Postad 1 Juni , 2004 Rapport Postad 1 Juni , 2004 hjorten, att läsa papperstidning/bok är normalt lättare/bättre. För mig personligen som sitter framför en skärm hela dagen (jobbet) och ofta hela kvällen/natten (poker och annat) (ok, jag har inget liv, är ni så jävla bra själv då?) så måste man komma ifrån skärmen ibland, sitta lite på balkongen med en schysst dricka (te, öl, drink, allt beroende på andan) och en nice tidning slår skärmen varje dag i veckan..... Citera
MrFroggyX Postad 1 Juni , 2004 Rapport Postad 1 Juni , 2004 och en nice tidning slår skärmen varje dag i veckan..... Absolut sant! Har själv funderat på att beställa en prenumeration från cardplayer. det kostar $99.95 per år. Man får 24 nummer. (Runt 30-35 kronor numret) Inte så faslig dyrt allifall.. Fast det är klart det är helt gratis att läsa på deras Internet sida.. men men.. Man vill ju ha tidningen! Hum… Tror jag bestämt ska signa upp mig för en prenumation Citera
QoS Postad 1 Juni , 2004 Rapport Postad 1 Juni , 2004 Man kanske kan maila dom och fråga om en POKERFORUM.nu rabatt? Hur många är intresserade? - QoS Citera
MrFroggyX Postad 1 Juni , 2004 Rapport Postad 1 Juni , 2004 Bra ide.. Man kan ju alltid fråga dom! Jag är intresserad. Citera
QoS Postad 1 Juni , 2004 Rapport Postad 1 Juni , 2004 4 st än så länge, fortsätt med intresse anmäla och öka räknaren! - QoS Citera
QoS Postad 1 Juni , 2004 Rapport Postad 1 Juni , 2004 Caines, 4 var ju inkl. mig, eller missade jag nån? Nu är det totalt 5, eller 6? - QoS Citera
Caines Postad 1 Juni , 2004 Rapport Postad 1 Juni , 2004 Caines, 4 var ju inkl. mig, eller missade jag nån? Nu är det totalt 5, eller 6? - QoS Sorry QoS såg fel Citera
QoS Postad 1 Juni , 2004 Rapport Postad 1 Juni , 2004 Caines, det är lungt! Kom just att tänka på att den förvirrade smileyn (confused) ser nästan ser ut, lite små farligt att använda den. Får köra 8) istället. - QoS Citera
strankan Postad 1 Juni , 2004 Rapport Postad 1 Juni , 2004 Helt klart intresserad. * Alltså blir vi 6 nu - QoS * Citera
Stevie Postad 1 Juni , 2004 Rapport Postad 1 Juni , 2004 Mycket intresserad, räkna in mig också. * Alltså blir vi 7 nu, uppdatera räknaren! - QoS * Citera
NoSense Postad 1 Juni , 2004 Rapport Postad 1 Juni , 2004 Ja vadfan.. Slitz e ju tjatigt * Alltså blir vi 8 nu, uppdatera räknaren! - QoS * Citera
guldfisk Postad 2 Juni , 2004 Rapport Postad 2 Juni , 2004 intresserad * Alltså blir vi 10 nu, glöm inte att uppdatera räknaren! * / * La till räknaren igen, blir enklare än att räkna genom i slutet, please! - QoS * Citera
Recommended Posts