Gå till innehåll

Bill&Bull: $5,000 Bonus. 9 dagar. NL $50.


Bill&Bull

Recommended Posts

  • Svars 213
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Föresten, kanske ska köra lite sit'n'goes allifall. Sa inte han Ken "fuskaren" Lenaard att han kunde lära en apa att vinna på sit'n'goes. Hur svårt kan de vara lixsom? :mrgreen:

 

:D

 

tycker dock det är segt om man inte kör $50+9orna.

 

testade lite $20 sngs men gav inte jättemycket poäng.

 

jag spelar normalt sett 8 bord nl 100 6 max..

 

lycka till, gula inte nu ! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du menar nötproffset utan rulle?

 

Jo de är så att dom här små fiskarna som simmar omkring gör allt dom kan för att dra ut dig. Du vet det. Dom vet det. Och när dom väl lyckas har dom ju vunnit över dig. Kanske inte rent ekonomiskt. Men dom besegrade dig i allifall en pott. Och visa människor har svårt att hantera detta. Känslan av förnedring och förödmjukelse. Av att bli besegrad. Av en fisk. Detta kan få en människa att tappa kontrollen. Att gå på tilt.

 

haha.. nu går jag och lägger mig.. börjar bli lite väl flummig.. och internet vart segt igen.. jaja.. passerade 75k ffp allifall.

 

25k kvar tills imorn! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo de är så att dom här små fiskarna som simmar omkring gör allt dom kan för att dra ut dig. Du vet det. Dom vet det. Och när dom väl lyckas har dom ju vunnit över dig. Kanske inte rent ekonomiskt. Men dom besegrade dig i allifall en pott. Och visa människor har svårt att hantera detta. Känslan av förnedring och förödmjukelse. Av att bli besegrad. Av en fisk. Detta kan få en människa att tappa kontrollen. Att gå på tilt.

Klockrent! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

usch vad dålig disiplin... Jag går och lägger mig o sover istället...

 

85,067 totalt..

 

dagens skörd blev ändå 18,945 FPP men jag var inställd på så mycket mer...

 

rullen är snart helt borta... av de 142$ jag satte in för 6 dar sen finns det 217$ "kvar" efter att ha varit uppe på 700$...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De är ju skitbra Bogus!

 

Jag sammanfattar gårdagen igen, spelade lite extra på natten.

 

Dag 8 summering:

 

Inspelade ffp: 19,071

ffp saldo: 76,098

Spelade timmar: 13

Status uppdrag: Ligger efter med 13,440 ffp.

Nivå/Bord: NL100 8-9 bord i snitt - 8-10 max.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bogus.. Sätt in nya stålars.. De är jag duktig på! ;)

 

Allvarligt, nu känns det som jag har jäkligt dåligt timming med allt som rör pokern, inget internet har funkat idag utan att lagga.. Helt sjukt. Har testat 5 stycken olika nät. Måste vara för att de är lördag och alla nördar är hemma och laddar hem torrents.. ggrrr...

 

Ska lira en till timme inna jag slutar för idag.. Kommer inte hinna klart målet idag tyvärr. Är inte värt att sitta och lira på ett snukigt nät som man laggar ur hela tiden. Är inte så kul och se nötterna foldas titt som tätt. Men som tur är planerna ändrade. Åker till Nongkhai den 11. Men planerar att ta fixa klart bonusen imorgon. Känner mig lite deppig att jag inte kommer lyckas med mitt mål på 9 dagar. Men vad kan jag göra? Jäkligt oflytt att expekt klienten var så dåligt anpassad till en dålig internet uppkopling. Det är stora skillnader på dom olika poker nätverken och hur dom funkar här i thailand. Vet inte vad de beror på.

 

ffp saldo: 82,404

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Föresten, ibland undrar man hur människor tänker. Står i en bankomat kö med en falang (vad thai folket kallar oss västerländska turister) kille framför mig. Tänker det här kommer ju gå snabbt, ibland får man stå och köa hur länge som helst vid min bank när thaifolket ska föra över pengar från sitt konto till hela tjocka släkten. Men allifall, står lite snett bakom honom och ser vad det står på skärmen, ser att väljer att ta ut 20,000 bath (4,000 SEK). Men han får upp ett felmeddelande som säger "You have insufficient funds to make the transaction".

 

Jaha tänker jag, shit happens. Då stoppar han in sitt kort igen. Jag tänker att han tänker försöka ta ut pengarn fast en lägre summa kanske. Men nej, självklart försöker han ta ut 20,000 bath igen. Och får samma felmeddelande. Och men nu får det väl vara nog funderar jag. Vad gör han? Stoppar in sitt kort igen och försöker med 20,000 bath. Inte undra på att man kan vinna pengar på pokern när de finns snubbar som han.

 

Vad sysslar folk med? Tror han att det helt plötsligt skulle flyga in pengar på kontot.. grr.. sånt kan göra mig upprörd ibland. Desutom står man ju om funderar om man ska säga till honom, men det känns inte helt rätt eftersom man har stått och tjuvtittat på vad han gör, de känns ju lite no no i sammband med bankomater.

 

hoho.. jaj.. en timme kvar innan dom stänger.. Kan kanske få in några extra ffp..

 

Over and out.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gratis föresten Bogus! Du ser ut att ta mig.. 8-)

 

Gick inte spela, lagg, jag går hem och sätter mig och stirrar in i vägen istället. :roll:

 

G'natt.

 

Dag 9 summering:

 

Inspelade ffp: 6,318

ffp saldo: 82,416

Spelade timmar: 4+

Status uppdrag: Misslyckat! :oops:

Nivå/Bord: NL100 8-9 bord i snitt - 8-10 max.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...