Gå till innehåll

Bill&Bull: $5,000 Bonus. 9 dagar. NL $50.


Bill&Bull

Recommended Posts

  • Svars 213
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Något positivt! Det ligger ett kontor precis brevid mig och dom har en router med WLAN. Som är helt oskyddad. Dvs vem som helst kan koppla upp sig mot den.. Mums.. Hade glömt av det, har aldrig använt deras sedan jag fick mitt eget internet. Men provade och deras lina är faktiskt lite stabilare, blir fortfarande utlaggad men inte lika mycket.

 

Badet var underbart, rensade hjärnan på all stress runt pokern. Det behövs inte mycket för att man ska må bra :D

 

Nu kom mat, kycklingröra med "sticky"ris och grönsaker.. Blir perfekt! Hoppas bara nu inte att kontoret stänger snart.. Har för mig att dom brukar stänga ganska tidigt på lördagar.. jaja.. de löser sig.

 

ffp saldo: 11,529

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Back in action!

 

Klockan är 11:46. Kontoret stängde tidigt i går så jag gick och la mig och sov för mitt internet var slöare än slöast. Gick sedan upp klockan 02:00 då internet brukar vara bra och grindade 2 timmar på runt 14(!) bord. Gick sådär.. Men fick en hel del ffp allifall. Nu ska jag grinda 2 timmar innan vi drar iväg och äter. Ligger efter mitt schemat med cirka 7,000 ffp.. Inte bra. Men tror jag kan ta igen det om bara internet håller sig stabilt. På måndag öppnar kontoret igen, hoppas jag kan lira massor på deras lina.

 

Dag 2 summering:

 

Inspelade ffp: 8,455

ffp saldo: 15,269

Spelade timmar: 7,2

Status uppdrag: Ligger efter med 7,604 ffp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja där är jag. Men linan är värdelös. Åkte till ett annat IT-Cafe, funkade ganska bra så ska nog försöka sitta där. Men vill helst hålla låg profil iom att det är förbjudet att spela om pengar i Thailand. Varje månad listar Phuket Gazette en 10 i topp lista på vad folk blir arresterade för typ av brott. Varje månad ligger "Gamblin offences" på plats nummer 1.

 

Känns tryggt och stabilt! ;) Så vill helst hålla låg profil med pokern.

 

ffp saldo: 21,238

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelad nu mitt i natten på mitt internet. Funkade perfekt. Så ska fortsätta med det. Snabb summering fördagen, måste sova, känns som jag dör snart. Fattar inte hur visa orkar spela 8-10 timmar poker varje dag. Jag är nästan knäckt efter 3 dagar. :shock: En glad nyhet är att idag var första dagen jag klarade mitt mål på 11,111 ffp. Glad i hågen lyckades jag även jobba in 194 extra ffp.. :mrgreen:

 

Dag 3 summering:

 

Inspelade ffp: 11,305

ffp saldo: 26574

Spelade timmar: 9+

Status uppdrag: Ligger efter med 7,409 ffp.

Nivå/Bord: NL50 6 max - 9 bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt minus! -$578 dollars.. En blandning av 4 orsaker.

1.) Dålig lina, vet inte hur många nöthänder den har foldat åt mig.

2.) Tog ett tag och vänja sig vid 9 shorthandend bord. Förlorade mycket i början.

3.) Sjukt mycket riggade situationer. Plus utdraggningar. Inget ovanligt, men lite dålig timming iom min låga BR.

4.) Jag är en fisk.

 

Tack för kommerntarerna. Det får mig att kämpa extra.

 

Ps. Har aldrig spelat på 8 mana borden så kan inte kommentera dom. Lycka till du med jokern!

 

Nu är klockan 15:27. Har sovit i drygt 4-5 timmar och känner mig i bra form. Har ätit, duschat och rakat mig. Ska prova kontorets WLAN lina och se hur de funkar annars drar jag till internetcafet.

 

Over and out!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tilt. Skulle sätta in nya stålars med Neteller men neteller alternativet var bort från insättnings cashiern. Har e-mailat supporten lite fram och tillbaka. Tror jag har kommti på vad det kan vara, dom ändrade min adress och land manuellt till Thailand på min begäran förut. Det är möjligt att neteller inte funkar om man bor i thailand. Har skickat ett e-mail där jag ber om att ändra tillbaka till min Svenska adress. Väntar på deras svar nu. Kan inte lira direkt, har för lite pengar på kontot. Lyckades torska $150 till på 2 timmar spel. Stabilt av mig tycker jag. Känns som siten är riggad. Förmodligen vill expekt att jag ska gula min BR så dom slipper betala ut bonusen.. :mrgreen:

 

fpp saldo: 28,696

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klockan är 04:34. Ska sova. Går upp 10.00 imorn och drar iväg till IT-Cafet. Planen är att sitta där hela dagen tills dom stänger 22:00. Minus 1-2 timmars rast. Tänkte även försöka lira 12 bord och försöka jobba hem dom fpp som jag ligger efter.

 

Dag 4 summering:

 

Inspelade ffp: 6,816

ffp saldo: 33,390

Spelade timmar: 6+ (Inte bra)

Status uppdrag: Ligger efter med 11,704 ffp.

Nivå/Bord: NL50 6 max - 9 bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag utmanar Dig Bill och Bull, på att lösa bonusen snabbast....

 

Jag satte in 1000skr, 142$ på expekt den 31a mars och började min grind.

 

Datum

31/3 075$ 3638FPP

01/4 194$ 8782FPP

02/4 510$ 21366FPP

 

Vad spelar du och hur mycket med den låga BR för att skrapa ihop 12,500 FPP på en dag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad spelar du och hur mycket med den låga BR för att skrapa ihop 12,500 FPP på en dag?

 

yrkeshemlighet :mrgreen:

 

Idag struntade jag helt i Texas CG och körde 0.25-0.5, 0.5-1 och 1-2 omaha, samt 5, 10 och 20$ SnG.

 

Det är olika från dag till dag vad man känner för.

 

Nånstans mellan 6 och 8 timmars spel blev det väl idag, jag håller inte räkningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1.) Har inte tid och sova.. Ligger ju efter med 11k+ ffp.. ;)

 

2.) Problemet är att det är nog inte bara ffp som "trillar" in, tråkigt när thai polisen "trillar" in och tvingar mig att "trilla" in ett thai fängelse i X antal år.. Och nu har jag inte ens pengar så jag kan ge dom ett "bidrag" så dom kan lösa något annat brott.. inte bra.. :)

 

3.) Bogus! You are on! Kommer äga dig! Vad spelar vi om? Ära?

 

Tilt, gick upp klockan 10:00. Kom igång med spelet 11:10 och lirade på bra på 12 stycken NL50 bord - 6 max då stänger helt plötsligt expekt ner alla mina bord.. Något med maintance eller nåt.

 

Jaja nu är klockan 13:08 går och äter och hoppas att det funkar när jag kommer tillbaka. Skitockså. Har inte tid med alla dessa teknik avbrott.. Det gör mig ännu mer pressad, vet att jag kan klara av mitt mål bara om allt runt omkring funkar dvs mat, internet, sömn, expekt programvara.

 

Jaja,

 

ffp saldo: 36,367

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...