Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Futsal och det är DKV Seguros Zaragoza mot Playas de Castellón. Unibet ger 2.10 4.50 2.35

Eftersom att jag mest kände för att gambla så la jag en tusing på Playas. Vad tro ni?

Postad

Gambling hade i mitt tycke varit att satsa på Zaragoza. Zaragoza har halvdarrig form och läcker tidvis totalt. Castellon är lite trögare, men stabilare resultatmässigt. Känslan säger oavgjort, men hjärnan säger att man aldrig skall spela oavgjort i futsal (utom vid bjudodds) - så även jag lutar åt en Castellon-seger till oddset 2.35 (2.25-2.3 är minimum jag skulle spela till, så detta är halvvettigt). Vill du ha utförligare analyser - skicka sås till Jennez.

Futsal och det är DKV Seguros Zaragoza mot Playas de Castellón. Unibet ger 2.10 4.50 2.35

Eftersom att jag mest kände för att gambla så la jag en tusing på Playas. Vad tro ni?

Postad
skicka sås till Jennez.

Jaså. Jaså. Jaså. Hela forumet har gaddat ihop sig till ett stort hungrigt drev för att försvara den korpulente Jennez. Jag inser helt plötsligt att jag inte har en chans att föra ett krig här mot Jennez alla anhängare utan jag flyr istället för att fäktas. (Sanningen är faktiskt att jag efterfrågade Jennez postadress förra, eller förrförra veckan).

Postad

Jag hittade nya odds på nätet:

Jennez ger Albert postadressen Ja/Nej 1.15 / 3.2

Albert skickar sås Ja/Nej 1.85 / 2.05

Albert skickar sås till rätt postadress Ja/Nej 4.6 / 1.03

Högst korpulensnivå sommaren 2007 thestonk/jennez/albert 1.2 / 4.5 / 18.07

Bowlingvinnare H2H thestonk/jennez 1.01 / 48.3

Jennez hittar denna tråd och kommenterar Ja/Nej 23.1 / 1.03

Nu skall jag bara dricka upp vispgrädden. Sedan blir det praliner!

Jaså. Jaså. Jaså. Hela forumet har gaddat ihop sig till ett stort hungrigt drev för att försvara den korpulente Jennez. Jag inser helt plötsligt att jag inte har en chans att föra ett krig här mot Jennez alla anhängare utan jag flyr istället för att fäktas. (Sanningen är faktiskt att jag efterfrågade Jennez postadress förra, eller förrförra veckan).
Postad

Don't you lie to us!

Jennez4eva!