Haslo Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Postad 30 Oktober , 2008 Varför kan jag inte göra en withdrawl? Citera
LuckyStar5.1 Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Postad 30 Oktober , 2008 Man använder FPPs när clearar bonusar också vilket innebär att det kommer gå snabbare att cleara bonusen om du har en högre VIP nivå. Har en 600$ insättningsbonus som ska clearas men kommer inte ihåg hur många fpp jag måste spela in ?!?! Ska maila när jag är uppe på nivån. Någon som vet hur många fpp´s som behövs? ...varit lite ryjten om att carlos ev. måste lämna iPoker så vill veta ! Citera
Bubbla Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Postad 30 Oktober , 2008 Har en 600$ insättningsbonus som ska clearas men kommer inte ihåg hur många fpp jag måste spela in ?!?! Ska maila när jag är uppe på nivån. Någon som vet hur många fpp´s som behövs? ...varit lite ryjten om att carlos ev. måste lämna iPoker så vill veta ! Maila och säg att nu har du gjort dina poäng och vill ha din bonus. Förmodligen svarar dom att du behöver X antal poäng för att få din bonus men du har bara gjort Y antal poäng. Så dår får du veta. Men det var en 90x bonus när jag började. Citera
Faxxen Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Postad 30 Oktober , 2008 Har en 600$ insättningsbonus som ska clearas men kommer inte ihåg hur många fpp jag måste spela in ?!?! Ska maila när jag är uppe på nivån. Någon som vet hur många fpp´s som behövs? ...varit lite ryjten om att carlos ev. måste lämna iPoker så vill veta ! Om det är den vanliga depositbonusen som erbjuds så står det inne under promotions hur många fpps du ska cleara. Har du signat via en affiliate och har någon annan bonus så bör du fråga honom/henne... Citera
Faxxen Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Postad 30 Oktober , 2008 Hur lång tid brukar det ta för er att få svar från support? 24timmar börjar det närma sig nu vilket känns lite absurt.Kanske borde jag skickat mitt mail till en annan adress för min payson utbetalnings förfrågan? Helpdesk@carlospoker.com användes. Går snabbare med payments@parabol.com eller payments@carlospoker.com Nu går du ju via den vanliga supporten, så de vidarebefodrar ditt mail till payments-avdelningen... (tror jag) Men för mig brukar det ta några timmar när jag mailat dem innan pengarna nått payson när jag kör de adresserna. Citera
kensoi Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 Såg detta för första gången idag: "You have one free withdraw per month. Otherwise the cost is 4% of the amount to withdraw. All withdraws over $4.000 are free of charge." Är det ett nytt påhitt eller har jag ovetandes betalat massa pengar i avgift? Citera
FriSoren Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 Såg detta för första gången idag: "You have one free withdraw per month. Otherwise the cost is 4% of the amount to withdraw.All withdraws over $4.000 are free of charge." Är det ett nytt påhitt eller har jag ovetandes betalat massa pengar i avgift? har stått så länge jag kan minnas Citera
pangea Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 Tja. $600 kräver 78k FPP enligt deras nuvarande deal. Jag har spelat nu på Carlos i ungefär 3 månader och har inte upplevt några som helst problem. Tvärtom så fungerar klienten utmärkt med PT3 och supporten brukar svara inom 2 min. Är det smidigt att göra withdraws till ett VISA-kort? mvh EW Citera
huhmz Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 Kan någon kommentera dessa rykten om att Carlos är på väg ut ur iPoker-nätverket och isåfall varför? Hade precis tänkt börja nöta NL50-NL100 där med 50% RB men om de lämnar iPoker så känns det väl sådär. Citera
MickeG Postad 20 November , 2008 Rapport Postad 20 November , 2008 tjena. är det bara jag som inte kan logga in på poker klienten. Jag kan gott och väl logga in på webbrowsern, är det för att jag inte har pengar på pokerkontot mån tro. Nej det måste ändå gå o logga in, märkligt. Citera
LuckyStar5.1 Postad 25 November , 2008 Rapport Postad 25 November , 2008 Kan inte föra över pengar från pokerkontot till "huvudkontot"? Försökte för ngn månadsedan med men fuinkade inte då heller. 404-not found står det. Någon som haft samma problem? Citera
kensoi Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 fryslagg... Senaste veckorna när jag spela på carlos har borden och hela datorn slutat svara med jämna mellanrum i ca 30sekunders intervaller per gång. Det endaa som fortsätter fungera är webradion. Resten fryser sig i 30 sekunder och borden blir transparent vita eller vad man ska säga och står att dom inte svarar. Känns som detta blev en rörig text men någon som har samma problem eller vet någon lösning? Händer minst var 10e minut Och den värdelösa supporten har självklart inget svar heller.. Citera
zillidillen Postad 27 December , 2008 Rapport Postad 27 December , 2008 Carlos får lämna iPoker tillsammans med noiq: http://www.prweb.com/releases/2008/12/prweb1792534.htm Citera
Faxxen Postad 28 December , 2008 Rapport Postad 28 December , 2008 Carlos får lämna iPoker tillsammans med noiq: http://www.prweb.com/releases/2008/12/prweb1792534.htm Hur tillförlitligt är denna källa? Noiq har ju öppet gått ut med detta men carlos har inte gjort det. Citera
gdaily Postad 28 December , 2008 Rapport Postad 28 December , 2008 Hur tillförlitligt är denna källa? Noiq har ju öppet gått ut med detta men carlos har inte gjort det.Väldigt trovärdig, kommer ju från Tain/iPoker själva Orsaken är dock troligen inte alls samma som för NoIQ - Carlospoker ägs ju av Unibet, och enligt Primas avtal så får operatörerna på Prima inte ha flera pokerrum i andra nät (undantag finns givetvis, men som standard). En inte alltför vågad gissning är alltså att Carlos blir en del av Unibetnätet inom Primapoker. Citera
Faxxen Postad 28 December , 2008 Rapport Postad 28 December , 2008 Väldigt trovärdig, kommer ju från Tain/iPoker själva. OK! Orsaken är dock troligen inte alls samma som för NoIQ - Carlospoker ägs ju av Unibet, och enligt Primas avtal så får operatörerna på Prima inte ha flera pokerrum i andra nät (undantag finns givetvis, men som standard). En inte alltför vågad gissning är alltså att Carlos blir en del av Unibetnätet inom Primapoker. Känns tveksamt. Tror du prima verkligen har ryggrad att kräva att Unibet ska dra in carlos från ipoker? Unibet är stora och prima tappar mark dag för dag. Känns inte som om prima skulle gå i klinch med dem nu... Citera
Faxxen Postad 28 December , 2008 Rapport Postad 28 December , 2008 Ska man vara orolig för sina tillgångar på carlospoker kontot? Antar att det är rätt lugnt om Carlospoker ägs av Unibet? Tror knappast carlos går dåligt och åker ut från ipoker pga pengabrist iaf. Dina pengar är nog trygga skulle jag tro. Citera
lappen Postad 28 December , 2008 Rapport Postad 28 December , 2008 Skickade ett mail till support och fick det här svaret. Hi Joakim, As far as we are aware, this is not going to happen. They have threatened us with this many times before and we are not surprised nor worried. Regards, Karla CarlosPoker Service Team Citera
Faxxen Postad 28 December , 2008 Rapport Postad 28 December , 2008 Men det är ju så, ipoker har ju hotat flera ggr. Frågan är bara om de gjort slag i saken denna gång Citera
ribberfors Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 vad kommer noiqs o carlos ev. utträde innebära i antal förlorade spelare för ipoker? är de stora skins elr? Citera
ebisumaru Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 vad kommer noiqs o carlos ev. utträde innebära i antal förlorade spelare för ipoker? är de stora skins elr? massa grinders försvinner hipp hurra Citera
Kenan83 Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 massa grinders försvinner hipp hurra Hoppas bara dom inte hittar nån annan i-poker skin som ger lika bra rb, då bytter dom garanterat Citera
ribberfors Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 vad är den absolut högsta RBn man kan få hos ipoker i dag? 60%-dealen kan man inte få längre har jag hört, sant elr falskt? några rakerace förekommer inte på ipokerskinsen va? Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.