MR_Jimmy Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Skulle behöva lite hjälp att hitta en ny prima bonus är precis klar med Stan James på 500$. Allt från 100-500$ i bonus är intressant då jag tänkte cleara den innan månadens slut. Tycker det verkar vara en djungel på prima sajter vad som tolkas som raked hand... får en känsla av att många har olika? Eller är jag fel på det? Är ny på Prima så hjälp mig gärna, gillade liret bra där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Skulle behöva lite hjälp att hitta en ny prima bonus är precis klar med Stan James på 500$. Allt från 100-500$ i bonus är intressant då jag tänkte cleara den innan månadens slut. Tycker det verkar vara en djungel på prima sajter vad som tolkas som raked hand... får en känsla av att många har olika? Eller är jag fel på det? Är ny på Prima så hjälp mig gärna, gillade liret bra där Vet inte hurovida det tolkas olika på olika sajter vad en rakedhand är, tror inte det ska skilja något!? Däremot kan jag tipsa om Purple Lounge som har $1000 i insättningsbonus, där måste du dock spela $1/2 som lägst. Battlefield sitter väl på en $1000-bonus också har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Vet inte hurovida det tolkas olika på olika sajter vad en rakedhand är, tror inte det ska skilja något!? Däremot kan jag tipsa om Purple Lounge som har $1000 i insättningsbonus, där måste du dock spela $1/2 som lägst. Battlefield sitter väl på en $1000-bonus också har jag för mig. När ska folk lära sig att det kvittar hur stor bonusen är om den ändå suger häst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Vadå, 20xRH är ju bra? =S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
silvio_d Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Tjena, här har du en länk om Primabonusar, vet ej hur aktuell den är. Var hittade du 500$ på SJ? http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=20191 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 vilka stakes kör du och hur många rake:ade händer pallar du på en månad? finns många fördelaktiga bonusar på stoora belopp om man letar lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansih Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Hej, Jag kan tipsa dig om: http://www.codepoker.com Dels har de en insättningsbonus, men den är inte på så mycket. Det som däremot är bra är att du får 50% av det du vinner i bonus. Nu passar den här bonusen iofs endast vinnande spelare. Men säg att du är en vinnare så bör den inte vara helt fel. Fullständiga villkor för bonusen finns på deras hemsida. Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 27 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 0,5-1 är det väl som gäller... ingen koll faktiskt, har väl rakeat en 3-4000 händer på SJ på 1-2 veckors spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 0,5-1 är det väl som gäller... ingen koll faktiskt, har väl rakeat en 3-4000 händer på SJ på 1-2 veckors spel. lite väl lite. börja beta av sign-upbonusar på alla skinsen.... följ riktlinjerna på bonuswhores vilka som är mest lönsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Converze Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Angående Codepoker så känns allt oseriöst. På sidan står det att det gäller 2006. På förstasidan är det en stor banner som blinkar och promotar erbjudandet som även säger 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts