Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Ikväll kl. 19:00 GMT (21:00 svensk sommartid) spelas Everest Pokers sista SM-satellit. Ikväll garanterar vi 2 prispaket till poker-SM. I skrivande stund har 16 spelare anmält sig till kvalturneringen. Det innebär att 1 av 8 spelare kommer att vinna ett prispaket. Prispaketet är värt $3.000 och innehåller inköp, flyg och hotell.

Plats: Everest Poker

Namn: Swedish Champ D.E.

Inköp: $55+5

Tid: 21:00 svensk sommartid, ikväll måndag 26/3

Du kommer inte att hitta ett bättre odds till ett bättre pris. Vinn din SM-plats på Everest nu ikväll!

Postad
Du kommer inte att hitta ett bättre odds till ett bättre pris.

Du kollade inte in hos nordicbet igår va?

Fler saker som e missvisande, dessutom kommer värdet på den här satelliten gå ner, även om det Kanske blir övervärde.

Postad

Japp, håller med, och dessutom som sagt så är det bara ett paket garanterat i klienten.

Just nu är det 40 deltagare med, dvs enligt er rubrik så hade ni gett ut 5 st paket. Vi är smarta nog att fatta att så inte är fallet, men "Svenne Trähatt" hade kanske gått till kvällspressen, med rätta anser jag, om han kommit på plats 5 och inte fått åka.

Ni får inte fler kunder för att ni har falsk marknadsföringn vare sig här, på wsop eller på prosharks. Tvärt om, vi spelare ruttnar på sådana påhitt och skiter i att spela. I alla fall hoppar jag över.

Postad
nu har iaf reggat mig i sista minuten, enbart för att jag räknar med att det blir 2 paket. ifall det inte är det kommer jag att bli duktigt sur.

det är STOR skillnad mellan 1 och 2 prispaket.

Jepp, blir garanterat biffberra gnäll om jag kommer tvåa...