EverestPoker Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Ikväll kl. 19:00 GMT (21:00 svensk sommartid) spelas Everest Pokers sista SM-satellit. Ikväll garanterar vi 2 prispaket till poker-SM. I skrivande stund har 16 spelare anmält sig till kvalturneringen. Det innebär att 1 av 8 spelare kommer att vinna ett prispaket. Prispaketet är värt $3.000 och innehåller inköp, flyg och hotell. Plats: Everest Poker Namn: Swedish Champ D.E. Inköp: $55+5 Tid: 21:00 svensk sommartid, ikväll måndag 26/3 Du kommer inte att hitta ett bättre odds till ett bättre pris. Vinn din SM-plats på Everest nu ikväll! Citera
eurythmech Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Wow, snacka om missvisande rubrik. Citera
Djens Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Du kommer inte att hitta ett bättre odds till ett bättre pris. Du kollade inte in hos nordicbet igår va? Fler saker som e missvisande, dessutom kommer värdet på den här satelliten gå ner, även om det Kanske blir övervärde. Citera
Sylwester Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Alltså, okej att det är er egen lilla forumdel, men detta är ju löjligt. Är ju inte direkt första missvisande rubriken från er sida heller... Citera
benemerson Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Ikväll garanterar vi 2 prispaket till poker-SM. under turneringsinfon i klienten står det : "We guarantee that this tournament will pay out at least one prize package!" vad är det som gäller? Citera
baller Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 kanske borde varit ett ? efter rubriken eftersom det nu mer framstår som direkt ljug Citera
highbury90 Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Det har stått "2 paket" hela tiden inklusive i mail som skickats ut, hoppas verkligen att det är det som gäller. Annars skulle jag inte anmält mig... Citera
gdaily Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Japp, håller med, och dessutom som sagt så är det bara ett paket garanterat i klienten. Just nu är det 40 deltagare med, dvs enligt er rubrik så hade ni gett ut 5 st paket. Vi är smarta nog att fatta att så inte är fallet, men "Svenne Trähatt" hade kanske gått till kvällspressen, med rätta anser jag, om han kommit på plats 5 och inte fått åka. Ni får inte fler kunder för att ni har falsk marknadsföringn vare sig här, på wsop eller på prosharks. Tvärt om, vi spelare ruttnar på sådana påhitt och skiter i att spela. I alla fall hoppar jag över. Citera
benemerson Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 nu har iaf reggat mig i sista minuten, enbart för att jag räknar med att det blir 2 paket. ifall det inte är det kommer jag att bli duktigt sur. det är STOR skillnad mellan 1 och 2 prispaket. Citera
highbury90 Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 nu har iaf reggat mig i sista minuten, enbart för att jag räknar med att det blir 2 paket. ifall det inte är det kommer jag att bli duktigt sur. det är STOR skillnad mellan 1 och 2 prispaket. Jepp, blir garanterat biffberra gnäll om jag kommer tvåa... Citera
baller Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 better be 2 paket...jag planerar att komma trea... highbury90 ja har fö pos på dig Citera
Recommended Posts