Gå till innehåll

Verifiering


chrtun321

Recommended Posts

Så här skrev Everest-representanten tidigare denna månad:

 

Med anledning av att verifieringsavdelningen har en betydande volym av verifieringar att gå igenom just nu kan det dröja något längre än vanligt innan vi verifierat en spelares konto. Om du skickat alla handlingar vi efterfrågat tar det normalt 1-2 affärsdagar innan ditt spelarkonto har verifierats men nu kan det dröja ytterligare några dagar innan ditt spelarkonto verifierats.

__________________

Everest Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här skrev Everest-representanten tidigare denna månad:

 

Med anledning av att verifieringsavdelningen har en betydande volym av verifieringar att gå igenom just nu kan det dröja något längre än vanligt innan vi verifierat en spelares konto. Om du skickat alla handlingar vi efterfrågat tar det normalt 1-2 affärsdagar innan ditt spelarkonto har verifierats men nu kan det dröja ytterligare några dagar innan ditt spelarkonto verifierats.

__________________

Everest Poker

 

 

Tog 24 timmar för mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Hur får man kontakt med dem här IBS? Jag har skickat in alla handlingar för säkert 7 veckor sedan, har mig veterligen inte fått något e-mail tillbaka som skulle antyda att något varit fel, men mitt konto är fortfarande inte verifierat. Vad gör jag?

 

Måste blivit fel nånstans. Mot mig var dom väldigt snabba både med att svara på mail och få klart själva verifieringen när jag väl fått in alla handlingar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du skickat in handlingar för verifiering för över 7 veckor sedan och inte fått någon bekräftelse på att ditt ärende behandlas kan det hända att ditt mejl inte nått oss av någon anledning. Jag rekommenderar dig att göra ett nytt försök. Du bör få en bekräftelse på att handlingarna mottagits inom 24 timmar.

 

Försäkra dig även om att mejlen du får från IBS inte blockeras, sorteras som spam/junkmail, att e-postadressen du angivit på ditt spelarkonto är aktuell och att det finns utrymme att motta mejl i inboxen. Dessa är vanliga orsaker till att spelare inte mottar meddelanden från oss.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...