mysiskatten Postad 25 Mars , 2007 Rapport Postad 25 Mars , 2007 Någon som vet något exakt datum på när PPL(Professional Poker League) kommer att dra igång? Hört och läst att det ska dra igång i mars enligt svenska Pokertidningar, stämmer detta? Citera
Supertequila Postad 25 Mars , 2007 Rapport Postad 25 Mars , 2007 Läste nånstans att en stor sponsor hoppade av efter den nya lagen i USA o det har försenat det hela.... Fast jag kan inte garantera att jag har helt rätt här... Citera
mysiskatten Postad 25 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 25 Mars , 2007 Vet att det skulle ha startat i Januari då en stor sponsor hoppade av som du sa. Men sedan läste jag i nyaste Poker Mag att det skulle starta i Mars men man har ju inte hört något sedan dess (jag har försökt hitta något med google men icke) Citera
Jakelamotta Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 Nån som vet nåt mer, har det dragit igång nu? Citera
Recommended Posts