limpanwe Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Någon som kan förklara hur man ska kunna aktivera neteller? Citera
Pokershark Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Tala om exakt vad du vill ha hjälp med så ska du se att du får hjälp. Citera
mephites Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Hade samma problem som dig. Jag mejlade, utan svar. Skrev i chatten flertalet gånger och som svar fick jag bara att de skulle ringa men de visste inte när, men de hade mycket att göra. Till slut orkade jag vänta mig igenom hela telefonkön och fick prata med en kvinna. Efter många frågor så som ditt namn, ditt mobilnummer hur mkt du hade som första insättning osv ringde de mig via mobilen o allt fortsatte tills jag långt senare var aktiverad. Mycket krångligt och tids krävande, men det funkade. Citera
fogn Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 Har samma problem just nu, vill ringa men vad är det för riktnummer? Citera
Rush_Of_Joy Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 Har samma problem just nu, vill ringa men vad är det för riktnummer? https://www.neteller.com/help/helpPhoneList.jsf Citera
Recommended Posts