Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har helt ärligt sett en person som gjort det på prima. samma person har jag sett vid två tillfällen i heads up visa sin kort på rivern och lägga sig...

hörde från en kompis att man kan göra det på vissa sajter inte på alla.

låter ju flummigt, men det verkar inte gå göra på nordic bet.. nån som känner till det här?

Postad

Jag har för mig att man kan göra det på Full tilt också. Att det finns två knappar, 'fold' eller 'fold & show'. Man kan naturligtvis bara göra det när handen är färdigspelad, det vill säga att det inte finns fler spelare än du och en till kvar i handen.

NordicBet går det dock inte på, jag har inte sett det i alla fall.

Postad

Pa Ladbrokes finns denna funktion, så vitt jag vet finns det inte på Prima trots att de har samma mjukvaruleverantör.

Hur användbar är då denna funktion?

Inte särskilt, tycker jag. Kul funktion om man sitter och slaskar på ett privat bord med ett par polare annars känns det rätt värdelöst.

Postad
Jag såg det också på Prima förra veckan, blev lika förvånad jag.

OT: pisak är en slasktomte ;)

"Fold and Show" finns under Options på Prima. Har dock inte testat det själv.

Postad
Pa Ladbrokes finns denna funktion, så vitt jag vet finns det inte på Prima trots att de har samma mjukvaruleverantör.

Hur användbar är då denna funktion?

Inte särskilt, tycker jag. Kul funktion om man sitter och slaskar på ett privat bord med ett par polare annars känns det rätt värdelöst.

Håller helt klart med, varför släppa iväg nyttig information till fi

Postad
Håller helt klart med, varför släppa iväg nyttig information till fi

Det kan ju vara missledande information också. Man visar bluffen, och nästa gång bluffar man inte. Eller så bluffar man faktiskt igen. Vad fi inte vet är att jag vet att han inte vet att jag vet att han är ännu tommare än mig. Den Omvända Dubbelbluffen Med Skruv.

Samt för att skryta, "kolla här vilken fin hand jag lägger, för jag vet att du prickade bättre".

Postad
Det kan ju vara missledande information också. Man visar bluffen, och nästa gång bluffar man inte. Eller så bluffar man faktiskt igen. Vad fi inte vet är att jag vet att han inte vet att jag vet att han är ännu tommare än mig. Den Omvända Dubbelbluffen Med Skruv.

Fast det här handlar ju om när man lägger sig och visar. Menar du att man bluffar, blir höjd, sedan lägger sig och visar "jepp, jag bluffade, you got me"?