pisak84 Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Har helt ärligt sett en person som gjort det på prima. samma person har jag sett vid två tillfällen i heads up visa sin kort på rivern och lägga sig... hörde från en kompis att man kan göra det på vissa sajter inte på alla. låter ju flummigt, men det verkar inte gå göra på nordic bet.. nån som känner till det här? Citera
Ripperkof Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Enda siten jag sett detta på är Ultimatebet. Citera
Hygglo Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Jag har för mig att man kan göra det på Full tilt också. Att det finns två knappar, 'fold' eller 'fold & show'. Man kan naturligtvis bara göra det när handen är färdigspelad, det vill säga att det inte finns fler spelare än du och en till kvar i handen. NordicBet går det dock inte på, jag har inte sett det i alla fall. Citera
Olyckan_77 Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Funktionen finns även på Ongame. Edit: Nu tänkte jag fel. Det jag tänkte på var funktionen som gör det möjligt att visa en sämre hand vid syn på rivern. Citera
Sweetchuck Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Pa Ladbrokes finns denna funktion, så vitt jag vet finns det inte på Prima trots att de har samma mjukvaruleverantör. Hur användbar är då denna funktion? Inte särskilt, tycker jag. Kul funktion om man sitter och slaskar på ett privat bord med ett par polare annars känns det rätt värdelöst. Citera
conny Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Jag såg det också på Prima förra veckan, blev lika förvånad jag. OT: pisak är en slasktomte Citera
D.H. Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Jag såg det också på Prima förra veckan, blev lika förvånad jag. OT: pisak är en slasktomte "Fold and Show" finns under Options på Prima. Har dock inte testat det själv. Citera
krippe69 Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Pa Ladbrokes finns denna funktion, så vitt jag vet finns det inte på Prima trots att de har samma mjukvaruleverantör. Hur användbar är då denna funktion? Inte särskilt, tycker jag. Kul funktion om man sitter och slaskar på ett privat bord med ett par polare annars känns det rätt värdelöst. Håller helt klart med, varför släppa iväg nyttig information till fi Citera
kamimen Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Det finns även på nordicbet. Du får gå in under menu när du sitter vid bordet och välja "fold and show". Det är en ny funktion som kom vid sista uppdateringen. Citera
Hyler Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Håller helt klart med, varför släppa iväg nyttig information till fi Det kan ju vara missledande information också. Man visar bluffen, och nästa gång bluffar man inte. Eller så bluffar man faktiskt igen. Vad fi inte vet är att jag vet att han inte vet att jag vet att han är ännu tommare än mig. Den Omvända Dubbelbluffen Med Skruv. Samt för att skryta, "kolla här vilken fin hand jag lägger, för jag vet att du prickade bättre". Citera
D.H. Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Det kan ju vara missledande information också. Man visar bluffen, och nästa gång bluffar man inte. Eller så bluffar man faktiskt igen. Vad fi inte vet är att jag vet att han inte vet att jag vet att han är ännu tommare än mig. Den Omvända Dubbelbluffen Med Skruv. Fast det här handlar ju om när man lägger sig och visar. Menar du att man bluffar, blir höjd, sedan lägger sig och visar "jepp, jag bluffade, you got me"? Citera
pisak84 Postad 29 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2007 tack grabbar! ska användas genast... skaplig tokstolle-image man får när man foldar och visar nötterna där på rivern i 146 bb potten... Citera
Recommended Posts