EL_FishkO Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Hej, Vilket är det bästa programmet att ta bort ad ware eller vad det heter med? Testade nyss Spybot S&D och den hittar dåliga saker, men efter att jag tryckt fix problems så säger den att den har tagit bort massa filer, men gör jag en ny sökning några minuter senare så finns dem kvar... Tips någon? Edit: Den lyckas däremot ta bort Everest poker varje gång Citera
carl_nica Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Jag använder ad-aware. Funkar bra. Citera
miggemex Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 du kan få hjälp på spybots forum http://forums.spybot.info/ Citera
EL_FishkO Postad 22 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 22 Mars , 2007 Jag använder ad-aware. Funkar bra. Var det inte nått skumt med det?typ att de tillät någon firmas spam eller nått? Citera
eloge38 Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Det bästa är ju att använda en sån här. Annars har jag läst rekomendationer att man bör ha flera anti-spyware produkter på datorn. När jag var PC-användare så använde jag Spybot S&D och Ad-Aware. Citera
Recommended Posts