Flap Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Hej! Jag har kikat lite på FR-delen på 2+2 och sett att många spelare ligger på typ 10 i Vpip i FR. Detta måste ju vara ruskigt tight? Vilka händer spelas ungefär runt detta värde? Låga sc och one gap sc´s måste väl vara helt uteslutet? Citera
Hemdhes Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 rada upp alla handkombinationer och dra sedan ett streck vid 10% Citera
Bubba123 Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Full ring NL? 10% är ju bara fånigt. Jag spelar SC och one-gappers och den mesta skit på knappen. Alltid sent med dessa händer dock. slänger allt tidigt... Vet inte exakt men tror mina stats är 18%/7% nåt på fullring. Spelar NL400-500. Sett några videos på cardrunners där Green Plastic spelar fullring. Han spelar rätt LAG även där, och är vinnande... men iofs kan man nog vinna med 10% osså... men tror knappast det är optimalt. skriker på nåt sätt nöt-grinder, någon man aldrig kommer betala av... Citera
jojje2k Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 10% är väl typ AA-77 AKs-AJs AKo-AQo Kanske att man festar till det och limpar med 22-66 i sen poss och kanske tillochmed en KQ. Enda SC dom spelar är nog QJs-T9s. Så det är ganska tight Citera
Recommended Posts