Stiffan Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Jag har en fundering och det är om PokerStar erbjuder någon rakeback? Vad gör denna sida såpass populär bland användare egentligen? jag vet att turneringsutbudet är grymt men är det allt? Fpp poäng har jag koll på oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryo Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Glöm inte fisken, mycket spelare=mycket fisk:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hobbq Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 90% av spelarna vet inte vad rake är och inte heller vad rakeback är utan man spelar på de siter som gör mest reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Hård marknadsföring plus att det är en av få sajter man får spela på som amerikan. För svenskar finns det mycket bättre alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Florre99 Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Stars har ju nästan allt fisk:-D , grymt mkt turrar o satelliter, Fpp, mkt spelare. Insättningsbonusen e kanske inte den bästa men det kompenseras av allt annat. Den e ju inte skattefri tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubba123 Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Deras FPP motsvarar ok Rakeback när man kommit upp i nivåerna. Iaf om man använder dom till Turrar eller Ipods (som är lättsålda). lite fånigt att grinda ihop Ipods, men det är ju en annan fråga o förresten tycker inte jag det är speciellt fiskigt längre... känns som det mest är hardcore-amerikanerna som vågar spela kvar trots lagändringarna? fisken har hittat nya sätt att roa sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hobbq Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Deras FPP motsvarar ok Rakeback när man kommit upp i nivåerna.Iaf om man använder dom till Turrar eller Ipods (som är lättsålda). lite fånigt att grinda ihop Ipods, men det är ju en annan fråga o förresten tycker inte jag det är speciellt fiskigt längre... känns som det mest är hardcore-amerikanerna som vågar spela kvar trots lagändringarna? fisken har hittat nya sätt att roa sig... yes 90.000 pokerproffs är inloggade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts