Timmi Postad 16 Mars , 2005 Rapport Share Postad 16 Mars , 2005 Fick mail från klubben och postar det vidare till er så kanske ni vill komma Klubben ligger på Getängsvägen 24 Se även http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=8632 * Länkar istället för en stor mängd versaler - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heybike Postad 16 Mars , 2005 Rapport Share Postad 16 Mars , 2005 Låter helt fantastiskt, ska sprida infon. Har inte själv tid att vara med på fredag, men kanske kommer förbi och säger hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 16 Mars , 2005 Rapport Share Postad 16 Mars , 2005 borne ni får la komma till it-was-suited på fredag då ? ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heybike Postad 16 Mars , 2005 Rapport Share Postad 16 Mars , 2005 Borne är under 18 år. Har It-was-suited fortfarande åldersgräns? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 16 Mars , 2005 Rapport Share Postad 16 Mars , 2005 ja d är arton där ... tror jag iaf! är d inte d på all poker ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Timmi Postad 11 Maj , 2005 Rapport Share Postad 11 Maj , 2005 Turneringsschema It was suited - Borås Stämmer till 99% Tisdagar 18:00 100+20kr freezeout 10000 startmarker Fredagar 19:00 200+20kr rebuy 5000 startmarker Söndagar 14:00 (1a söndagen i varje månad 500+50kr freezeout) 300+30 freezeout 10000 startmarker Om intresse finns ordnas även SitNGo och cashgames Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
borne Postad 6 December , 2006 Rapport Share Postad 6 December , 2006 Finns det något alternativ nu till pokerlivet i Borås? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AxA123 Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 Borne, de flesta pokerintresserade i borås åker till oss i alingsås och spelar. /Pierre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskarsson Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 Ingen som har något sofistikerad förslag den närmaste tiden, många lediga nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
borne Postad 3 Juni , 2008 Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Nu finns pokerspel i samma lokal som It was suited körde på innan Tisdagar 19.00 340 freezeout 10k startmarker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Riggdevil Postad 4 Juni , 2008 Rapport Share Postad 4 Juni , 2008 Undertecknad är också intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 4 Juni , 2008 Rapport Share Postad 4 Juni , 2008 Har också några intresserade, men mer info behövs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Robart Postad 1 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2008 Nu finns pokerspel i samma lokal som It was suited körde på innanTisdagar 19.00 340 freezeout 10k startmarker. Finns det någonstans man kan få lite mer specifik info om vart det ligger. vem man snackar med för att komma o lira och om det finns andra speldagar än den nämd här, och andra småfrågor man har. sen att den även inte har sommarstängt som jag hörde någon klubb i göteborg har Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
patrik7409 Postad 1 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2008 Finns det någonstans man kan få lite mer specifik info om vart det ligger. vem man snackar med för att komma o lira och om det finns andra speldagar än den nämd här, och andra småfrågor man har. sen att den även inte har sommarstängt som jag hörde någon klubb i göteborg har Skulle också gjärna vilja veta Var, När, Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zonga Postad 12 December , 2011 Rapport Share Postad 12 December , 2011 Sugen på lira Texas Holm'em i borås? Kör cashgames med minimum buyin 2 laxar... kontakta mig via cuonglien@hotmail.com ifall intresserad... drar igång oftast på freda o lördakvällarna men ibland även torsdagarna... kan även andra dagarna ifall det är tillräckligt många som vill lira... Brukar sikta på 7-8 gubbar så d blir lagom många... Mvh Zonga... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 9 Februari , 2012 Rapport Share Postad 9 Februari , 2012 Inga tours? Dags för att bumpa kände jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 9 Februari , 2012 Rapport Share Postad 9 Februari , 2012 Inga tours? Dags för att bumpa kände jag.. Tror bestämt pokern i Borås kan klassas som död atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 9 Februari , 2012 Rapport Share Postad 9 Februari , 2012 Orka spela live Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 9 Februari , 2012 Rapport Share Postad 9 Februari , 2012 Dessvärre har nog B rätt. Det är inte ofta han har det. Men vad jag vet är det dött. Det finns några kompis gäng som spelar för det sociala om någon hundring Det är inte ens något spel i min källare längre. Men blir det av ska jag tvinga dit dig Frallan, någon måste stå för värdet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 Februari , 2012 Rapport Share Postad 9 Februari , 2012 Orka spela live Att du kommer till Berga Open är alltså enbart för att du lottats på samma bord som Sandy? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 9 Februari , 2012 Rapport Share Postad 9 Februari , 2012 Att du kommer till Berga Open är alltså enbart för att du lottats på samma bord som Sandy? Nej, för att sitta och svettas i din bastu (läs garage) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
borne Postad 4 Mars , 2012 Rapport Share Postad 4 Mars , 2012 Känns ju som att jag har en bidragande orsak till att det dött lite här iallafall.. Det öppnar dock ett nytt ställe som ägs av en snubbe med "lång näsa". Skall öppna nu i mars om allt går vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 4 Mars , 2012 Rapport Share Postad 4 Mars , 2012 Känns ju som att jag har en bidragande orsak till att det dött lite här iallafall.. Det öppnar dock ett nytt ställe som ägs av en snubbe med "lång näsa". Skall öppna nu i mars om allt går vägen. Smart att sätta en staty som ansvarig, tänk dig när polisen ska försöka släpa han till stationen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
borne Postad 4 Mars , 2012 Rapport Share Postad 4 Mars , 2012 Smart att sätta en staty som ansvarig, tänk dig när polisen ska försöka släpa han till stationen? Just därför antar jag... Är inte riktigt hundra på var den ligger än men det lär ju te sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
borne Postad 5 Mars , 2012 Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 Sitter inne på mer info om ny klubb i Borås. PM för mer info Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts