pangela Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Ser ofta i dagböker hur folk bedömmer hur lösa etc. folk är genom PokerAce men vad betyder egentligen siffrorna? Vad är det för kategorier? Exempel: 25/20/4 Vad betyder varje enskild siffra? Citera
okocha Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 VP$ip (Hur ofta fi stoppar in pengar i potten frivilligt)/ preflopraise/ aggressivitetsfaktor ( räknas ut: (bet+raise)/syn) Citera
Cmart Postad 24 Mars , 2007 Rapport Postad 24 Mars , 2007 Vad betyder VP$ip egentligen? Är det hur mycket man lägger in förutom blinds eller hur ska man tolka det? Jag har märkt att VP$ip är i stort sett samma som eller bara lite lägre än Flop % seen. Hur relaterar de till varandra? Citera
pangela Postad 26 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2007 Vad betyder VP$ip egentligen? Är det hur mycket man lägger in förutom blinds eller hur ska man tolka det? Jag har märkt att VP$ip är i stort sett samma som eller bara lite lägre än Flop % seen. Hur relaterar de till varandra? Som jag har förstått det, kan summan som man får ut där, bedöma ungefär vilken hand-range som man kan sätta spelaren på, har jag fel? Ju högre, desto lösare. VP$ip står för Voluntarily Put $ in pot; frivilligt instoppade $ i potten. Citera
Recommended Posts