adde_snoppskalle Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Mitt tangentbord har blivit fucked up. Det borjade nar jag formaterade om datorn, sen nar det var fardigt och alla installationer var gjorda sa markte jag att jag bara kan skriva det engelska alfabetet, och alla andra tecken ar ocksa flyttade. Installationsskivan for tangentbordet ar kord, och spraket jag valde da var svenska. Anda blir det fel. Nagon som har en ide om vad det kan vara? Citera
Ost Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Antar att du har Windows XP. Kontrollpanelen -> Nationella inställningar -> Språk -> Information I rutan "installerade tjänster" kan du ordna en annan tangentbordslayout. Citera
LiFFa Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Eller att du har inställt på "En" i aktivitetsfältet, där brevid klockan på skrivbordet. Det ska stå SV =) Lycka till Citera
moody Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Eller tryck left alt + left ctrl+ left shift. Citera
adde_snoppskalle Postad 21 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2007 Antar att du har Windows XP.Kontrollpanelen -> Nationella inställningar -> Språk -> Information I rutan "installerade tjänster" kan du ordna en annan tangentbordslayout. det funkade! som bevis: ÅÄÖ! Stort tack, ni har räddat min dag:D Citera
Recommended Posts