Gå till innehåll

Intressant?  

166 medlemmar har röstat

1. 1. Intressant?

• Ja, det låter väldigt intressant!
      65
    • Nej, det här är inget för mig.
      64
    • Vet inte/det beror på...
      37

Recommended Posts

Postad
Tyckte ju Myss skrev att du eventuellt skulle bli inblandad

Nja, det är väl inte riktigt bestämt - tror jag inte iaf :) Kanske gör en video eller två och äger forumet lite bara :)

Postad

Inget ont om de videos som lagts upp här på pf (Consp, Eury, Skanke mfl), men jag utgår ifrån att de videos som skulle kosta att se skulle vara mer "utbildningsvideos" än dessa. Som det är nu så är det ju mer se-hur-en-duktig-spelar-videos, typ. Fattar ni? Man vill ju liksom höra om VARJE hand hur man ska/kan eller bör spela och varför man ska detta. Inget ont om Eurys fina teckningar (:-D ) men det är ju liksom inte nåt man vill betala för att se... :mrgreen:

Postad
Folk skrattade åt Picasso också. Tror jag. Det borde dom ha gjort.

Det var inget fel på dina fina djur eury. Det är bara de att de inte tillför så mycket SnG-kunskap. Men, det var ju inte syftet med din video heller. Den var förresten jättebra! Gör fler!

Postad
Inget ont om de videos som lagts upp här på pf (Consp, Eury, Skanke mfl), men jag utgår ifrån att de videos som skulle kosta att se skulle vara mer "utbildningsvideos" än dessa. Som det är nu så är det ju mer se-hur-en-duktig-spelar-videos, typ. Fattar ni? Man vill ju liksom höra om VARJE hand hur man ska/kan eller bör spela och varför man ska detta. Inget ont om Eurys fina teckningar (:-D ) men det är ju liksom inte nåt man vill betala för att se... :mrgreen:

Jo, det bör väl vara självklart. Sen att förklara varför man openfoldar 53o från UTG kanske inte är så jätteviktigt.

Postad
Jo, det bör väl vara självklart. Sen att förklara varför man openfoldar 53o från UTG kanske inte är så jätteviktigt.

Nej man får väl (?) utgå ifrån att de som är villiga att betala för "SnG-lektioner" förstår så grundläggande saker.

Det låter jätteintresant det här! :-D

Postad

Har haft allmänt ont om tid och var dessutom i Grebbestad över helgen, sorry för att jag inte har svarat på alla frågor. Ska ta mig tid att skriva ngt mer ingående ikväll, men det verkar ju helt klart som att det finns intresse för det här.

Om priset är rätt kan även jag tänka mig att rita djur. Men det kanske får bli någon form av VIP-tjänst. ;)

Postad

Tyvärr så kommer idén att läggas på is. P.g.a. ändrade förutsättningar så kommer jag att lägga ner jättelite tid på pokerrelaterade aktiviteter inom den närmaste tiden, och då skulle det bara bli halvdant. Det vill jag inte, i synnerhet inte när det är något som jag tar betalt för.

Men det verkar ju som att det finns intresse, även om detaljer skulle behöva finslipas osv. Förhoppningsvis kanske det blir av ändå någon gång i framtiden.

Postad

Det hade kunnat vara intressant om det var någon som krossade de högsta nivåerna som skulle dra igång det. Jag skulle inte betala för coachning i cashgame av någon som spelar NL200-NL400 tex...

Edit: Inget illa menat mot er Myssion och Conspiracy. Ni är absolut väldigt duktiga på SnG's, men jag sätter väldigt höga krav för att kunna tänka mig att betala för coachning :). Hoppas ni inte kommer ha överpriser ifall det här projektet blir verklighet eftersom det lär bli främst lowstakespelarna ni kommer rikta er mot.

Postad
Jag tror dom la ner projektet pga den hårda konkurrensen med Xerxes sng-bok.

Nja, med tanke på hur dumma SnG-spelare är i allmänhet tror jag de flesta faktiskt föredrar att se på filmer hellre än att läsa en bok. Så Xerxes bör helt klart vara orolig!

Det skulle inte förvåna mig om Xerxes har mutat Myssion så han väntar med att dra igång sitt projekt någon månad så han hinner sälja ett par exemplar åtminstone. Liksom en likadan halo der intervju i Expressen och det kan vara helt kört för honom =(

Postad
Det hade kunnat vara intressant om det var någon som krossade de högsta nivåerna som skulle dra igång det. Jag skulle inte betala för coachning i cashgame av någon som spelar NL200-NL400 tex...

Edit: Inget illa menat mot er Myssion och Conspiracy. Ni är absolut väldigt duktiga på SnG's, men jag sätter väldigt höga krav för att kunna tänka mig att betala för coachning :). Hoppas ni inte kommer ha överpriser ifall det här projektet blir verklighet eftersom det lär bli främst lowstakespelarna ni kommer rikta er mot.

För att förtydliga....jag har ingenting med detta att göra. Det hela är (var) Myssions grej och min roll var att eventuellt göra en film då och då och va allmänt dryg på sidans eventuella forum.

Sen är jag rätt övertygad om att många forumiter som spelar $100+ har massor att lära, framförallt av Myssion.

Nja, med tanke på hur dumma SnG-spelare är i allmänhet tror jag de flesta faktiskt föredrar att se på filmer hellre än att läsa en bok. Så Xerxes bör helt klart vara orolig!

Det skulle inte förvåna mig om Xerxes har mutat Myssion så han väntar med att dra igång sitt projekt någon månad så han hinner sälja ett par exemplar åtminstone. Liksom en likadan halo der intervju i Expressen och det kan vara helt kört för honom =(

Jag tar inte åt mig men vad menar du med att SnG-spelare är dumma? Ärligt alltså?

Sen är det lol att du verkar anse att pokerböcker>instruktionsvideos. Kan säga att det finns enormt mkt mer att lära sig på diverse pokerforum (2p2 exempelvis) och coachsajter (sngicons mfl) än vad det finns i böcker skrivna av föredetta pokerrävar med ett bäst-före-datum som gick ut någon gång runt 1995.

Postad
lol Conspiracy.... du bör helt klart ta åt dig efter det där inlägget... hur kan du inte förstå det jag skriver =(

Alltså, jag är ovanligt dum men det har inget att göra med att jag spelar SnGs :)

Om det var ironi från din sida så missade jag det :) Har feber tror jag, skyller på det.

EDIT: Jag läste ditt inlägg igen och inser att jag är dum. Ovanligt dum. Hero är busto. nh wp gg.

Postad
Alltså, jag är ovanligt dum men det har inget att göra med att jag spelar SnGs :)

Om det var ironi från din sida så missade jag det :) Har feber tror jag, skyller på det.

EDIT: Jag läste ditt inlägg igen och inser att jag är dum. Ovanligt dum. Hero är busto. nh wp gg.

Phew, hade verkligen inte orkat förklara för dig vad jag menade =D