limpanwe Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 har ingen direkt read på rabbleman då jag precis satte mej! Är lite fundersam på om jag spelade den rätt, skulle jag synat river?? finns ju en del händer som slår mej! PokerStars Game #9011718956: Hold'em No Limit ($0.05/$0.10) Table 'Oileus IV' 9-max Seat #8 is the button Seat 1: Schutzmann ($11.55 in chips) Seat 2: rabbleman ($9.20 in chips) Seat 3: HERO ($7.05 in chips) Seat 4: paulitschMC ($4.40 in chips) Seat 5: Eternauta ($16.65 in chips) Seat 6: nahman42 ($2.80 in chips) Seat 7: sheeshee ($13.60 in chips) Seat 8: sliceRRR ($13.90 in chips) Seat 9: bignubs ($11.10 in chips) bignubs: posts small blind $0.05 Schutzmann: posts big blind $0.10 *** HOLE CARDS *** Dealt to HERO rabbleman: raises $0.30 to $0.40 HERO: calls $0.40 paulitschMC: folds Eternauta: folds nahman42: folds sheeshee: folds sliceRRR: folds bignubs: folds Schutzmann: folds *** FLOP *** rabbleman: checks HERO: bets $0.50 rabbleman: calls $0.50 *** TURN *** rabbleman: checks HERO: checks *** RIVER *** rabbleman: bets $1 HERO has timed out HERO: folds rabbleman collected $1.90 from pot rabbleman: doesn't show hand *** SUMMARY *** Total pot $1.95 | Rake $0.05 Board Seat 2: rabbleman collected ($1.90) Seat 3: HERO folded on the River Citera
illerrre Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Du spelar nl 10 och checkar turn. Syn. På denna nivån kan han väl beta med det mesta.. en q en j en 8 en 5? en bluff. Citera
Cleburne Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Nej, syna inte där. Om någon höjer preflopp och sedan spelar så passivt postflopp så är ett riverbet sällan en ren bluff på så här låg nivå. Han har säkert något i stil med AJ där - eller så är han en av de efterblivna tomtarna som spelar QQ så där. Citera
illerrre Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Nej, syna inte där. Om någon höjer preflopp och sedan spelar så passivt postflopp så är ett riverbet sällan en ren bluff på så här låg nivå. Han har säkert något i stil med AJ där - eller så är han en av de efterblivna tomtarna som spelar QQ så där. inte? a jag vet inte men dom spelar som idioter på den här nivån. Dom ger bort pengar. Fast kanske dumt ändå att chansa och plocka dom senare istället. Citera
DrRoland Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Tror inte det skiljer så mycket EV mellan fold och syn här. Som Illerrre säger så kan han värdebetta både QT som K3 här. Omöjligt att försöka sätta folk på en hand. Standard mot normala spelare är väl annars att folda eftersom det ligger 2 överkort ute. Citera
Cleburne Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Tror inte det skiljer så mycket EV mellan fold och syn här. Som Illerrre säger så kan han värdebetta både QT som K3 här. Omöjligt att försöka sätta folk på en hand.Standard mot normala spelare är väl annars att folda eftersom det ligger 2 överkort ute. Jag kan mer eller mindre garantera att han inte sitter på QX där. Citera
SuperiorFish Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Jag tycker att det är en rätt standard fold. Det kommer 100% säkert situationer där du kan trycka in pengar mer "säkert". Citera
ebisumaru Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Det kommer 100% säkert situationer där du kan trycka in pengar mer "säkert". Det här är ju helt irrelevant. Ingen aning vad jag skulle göra, blunda och tryck på en knapp eftersom det förmodligen är så jämt att det inte spelar nån roll. Citera
Recommended Posts