PartyPoker Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Vi har dragit Cleburne som vinnare i den senaste tävlingen. Om det nu inte visar sig att han har myglat så är priset hans. Annars återkommer jag Om Bubbla och Jason kan skicka ett PM till mig så vore jag tacksam - ni har varsitt markerset som väntar på er. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Cleburne Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Tack så mycket! PM skickat. Precis som Ving sa förra veckan så känns det extra skönt eftersom jag har en så ruskig downswing just nu. Skönt! Citera
Bubbla Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Kul nu får jag mitt tredje pokerset från party, synd att det inte var ölglas till tvåan denna gång... Citera
Ving Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Kul nu får jag mitt tredje pokerset från party, synd att det inte var ölglas till tvåan denna gång... Se det positivt. Snart kan du anordna ett riktigt stort homegame! Citera
Recommended Posts