Ha_Keem Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Allvarligt talat; när slutar en spelare att vara fish? Och när är du kvalificerad nog att kalla dig shark? Smaka på den... hälsar :: Ha-Keem :: Citera
ebisumaru Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 alla som kallar sig shark är fiskar Citera
Juggler Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Beror väl på vilka man spelar mot. Citera
Partyjack Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Tycker nog man är fisk så länge man överhuvudtaget bryr sig om begreppen!? Citera
illerrre Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 riggen bestämmer det och stars har mig på fisklistan fitta fittstars Citera
KimHartman Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 riggen bestämmer det och stars har mig på fisklistan fitta fittstars Far, far, det är danskar i affären! Citera
Pedroboy Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 riggen bestämmer det och stars har mig på fisklistan fitta fittstars alla som skyller ifrån sig på riggen på siterna är fiskar, samt alla som har en bortförklaring till varför de förlorar om och om igen och som ligger back totalt Citera
illerrre Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 alla som skyller ifrån sig på riggen på siterna är fiskar, samt alla som har en bortförklaring till varför de förlorar om och om igen och som ligger back totalt LOL. This guy's a comedian! Citera
Wax Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 alla som skyller ifrån sig på riggen på siterna är fiskar, samt alla som har en bortförklaring till varför de förlorar om och om igen och som ligger back totalt Svårare är det inte även om det svider Citera
strater Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 är väl ändå allmänt kännt att 95% av alla pokerspelare är tillräckligt bra för att vinna, att vissa råkar förlora ibland ändå är ju endast pga rigg Citera
Cleburne Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 alla som skyller ifrån sig på riggen på siterna är fiskar, samt alla som har en bortförklaring till varför de förlorar om och om igen och som ligger back totalt Alla som avfärdar alla misstankar om fusk och rigg är naiva och har ingen aning om hur världen fungerar. Men ta det i konspirationstråden i stället. Citera
SoderKrippa Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Spela 50'000 händer eller 1000 SNGs. Har du plussat stabilt så är du haj där. Har du backat stabilt så e du fisk. Inte svårare än så. (Med visst förbehåll för antal) /SK Citera
Flap Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Far, far, det är danskar i affären! Då har helvetet kommit till byn! Citera
Cleburne Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Far, far, det är danskar i affären! There's a Jew in my kitchen. What do I do? Citera
AdslVerbe Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 Far, far, det är danskar i affären! Då har helvetet kommit till byn! ....Far, varför springer Hannes? ... Citera
Albert Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 There's a Jew in my kitchen. What do I do? Citera
Emilio Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Spela 50'000 händer eller 1000 SNGs. Har du plussat stabilt så är du haj där. Har du backat stabilt så e du fisk. Inte svårare än så. (Med visst förbehåll för antal) /SK LOL, det dummaste jag hört. Citera
struve Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 LOL, det dummaste jag hört. Du får gärna utveckla ditt svar lite. Själv tyckert jag Söderkrippas svar var helt ok. Men du besitter ju uppenbarligen någon vidunderlig kunskap om ämnet som jag måste ha missat totalt efter som du svarar som du gör. Citera
Recommended Posts