minucci Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Fi är en grinder, 77 bord 24/7. Tyckte att han var lite mer aktiv än vanligt när handen utspelade sig. Hur ser linjen ut? Vad gör ni på river? - tackan sitting in seat 1 with $121.32 - Minucci sitting in seat 2 with $488.47 - McNiller sitting in seat 3 with $220.00 - URFish2Me sitting in seat 4 with $239.49 [Dealer] - im2x3m4u sitting in seat 6 with $205.05 [sitting out] tackan posted the small blind - $1.00 Minucci posted the big blind - $2.00 ** Dealing card to Minucci: , McNiller folded URFish2Me raised - $8.00 tackan folded Minucci raised - $26.00 URFish2Me called - $26.00 ** Dealing the flop: , , Minucci bet - $53.00 URFish2Me called - $53.00 ** Dealing the turn: Minucci checked URFish2Me checked ** Dealing the river: Minucci checked URFish2Me went all-in - $160.49 Minucci called - ?? Citera
-PK- Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Wow, Hans linje liknar inget annat än ett bustat färgdrag typ .gif.4f3d534ba3552dd6ce50b88a19de3b60.gif' alt='::'> mtp att han brukar spela sina starka händer väldigt hårt och jag ser inte hur han skulle checka bakom på turn med t.ex. ett set. Dock så tar det emot att syna mot just denna spelare eftersom han bluffar så pass sällan, jag är riktigt kluven faktiskt. Kan han ha ? Citera
Jerico Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Syn. Turn checken avslöjade honom och du har checkat två gator i rad dvs han tror att du inte kan syna. Citera
Eblinho Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Du syna ju, Vann du? o va hade han? Citera
Jeppann Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Synar en hyffsat tight grinder den reraisen pre med Ax ruter? Har svårt att syna den här faktiskt. Citera
logicsense Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Tror på JJ och att han checkar efter på turn för att inte beta bort dig, utan hoppas ta ditt inköp på rivern. Stål eller kall bluff IMO iaf.. Citera
Pokershark Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Skulle inte KK, QQ, JJ och AK kunna stämma in på hans spel? Skulle nog inte våga syna i alla fall mot en äcklig nötgrinder även om det i det här fallet är svårt att sätta honom på en hand. Citera
b0bb4n Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Skulle vara väldigt dåligt spelat om han spelade set JJ sådär. Om våran hjälte har checkat i 2 gator varför värdebettar han inte en stark hand istället för att trycka in hela skiten? Hans push är väl lika stor som potten? Fast många älskar ju att slowspela istället för att bygga potter med sina bra händer. Citera
nizzor Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Typiskt en äckligt tight primagrinder att trycka med stål där och få det att se ut som bluff. Jag har svårt att se att du skulel ha denna speltypen efter ett sånt bet slagen här. När dessa nötgrindare en gång bluffar så överbetar de inte. Enkel läggning för mig Citera
minucci Postad 20 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2007 Wow, Hans linje liknar inget annat än ett bustat färgdrag typ .gif.4f3d534ba3552dd6ce50b88a19de3b60.gif' alt='::'> mtp att han brukar spela sina starka händer väldigt hårt och jag ser inte hur han skulle checka bakom på turn med t.ex. ett set. Dock så tar det emot att syna mot just denna spelare eftersom han bluffar så pass sällan, jag är riktigt kluven faktiskt. Kan han ha ? Jag tänkte lite som dig där. Varför checkar han turn?? Han brukar trycka på rätt hårt när han träffar. Tror inte han checkar bakom med 2 par, set eftersom det finns en del scarecards som kan falla på rivern. På rivern checkar jag för att ett mindre bet suger, halv pott suger och all in suger. Fi skulle checkat bakom om han hade en halvdan träff. Gick på känslan och det var ju rätt den här gången. Once in a lifetime mot en nötgrinder ** Dealing the river: Minucci checked URFish2Me went all-in - $160.49 Minucci called - $160.49 URFish2Me shows: , Minucci shows: , Minucci wins $477.98 from the main pot Inte direkt handen jag hade väntat mig. Kanske blev trött på att jag trebetta han rätt ofta pre. Citera
Recommended Posts