slimman58 Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Dessa kallas till styrelsemöte: Kent Jens Kålle Klas Danne Leif Conny Fimpen Kim Micke C Erik Pelle Hendrik Micke B Martin Hoppas alla kan komma LÖRDAGEN DEN 31MARS KL:14.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kentAA Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Jag kan när som helst! Jobbar jag, tar jag ledigt ett par timmar! Har jag träning, så struntar jag i det! Ska jag göra något annat, så avbokar jag det! EFTERSOM klubben betyder något för mig, gör den det för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slimman58 Postad 19 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Jag kan när som helst! Jobbar jag, tar jag ledigt ett par timmar! Har jag träning, så struntar jag i det! Ska jag göra något annat, så avbokar jag det! EFTERSOM klubben betyder något för mig, gör den det för dig? Jag blir lyrisk när jag hör denna styrelsemedlem tala.Detta mina medlemmar skall banne mig bli vårat ordspråk i klubben: JOBBAR JAG,tar jag ledigt ett par timmar! HAR JAG TRÄNING, så struntar jag i det! SKA JAG GÖRA NÅGOT ANNAT, så avbokar jag! EFTERSOM KLUBBEN BETYDER NÅGOT FÖR MIG. HALLELULJIA........ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
salk_1 Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Ja det är väll bara att sätta ut en tid.. kanske Måndag nästa vecka? typ 6 tiden? eller 5 tiden på tisdagen före turren? eller ja vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Copiad83 Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Alla tider efter kl 5 varje dag är bra för mig. Så välj en dag du kålle sen får vi anpassa oss efter kent ordspråk!! Det var klockrent Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kentAA Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Jag föreslår ett datumm o tid nu.. För oss som jobbar skift blir det i en skiftskarv.. Så det skall väl kunna lösas.. LÖRDAGEN DEN 31MARS KL:14.00 Dagen efter killer turneringen, så nu har man 2 veckor på sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergenbauer Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Jodå, jag kan komma! Jobbar ju bara till ett så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MickeC Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Ska försöka fixa barnvakt.... Jag har ju ingen kärring jag kan säga åt att sitta hemma med barnen:roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slimman58 Postad 20 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Löst redan, ta med ungarna jag bjuder på korv å dricka. De kan titta på film eller tv på storbilden eller spela biljard vetja, under tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kimpan74 Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Kommer...något bakis å skakis ska jg gissa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MickeC Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Löst redan, ta med ungarna jag bjuder på korv å dricka. De kan titta på film eller tv på storbilden eller spela biljard vetja, under tiden. Minstingen når inte upp till biljardbordet skulle jag tro, dottern törs man fan ta med sig med tanke på vilka som är där:twisted: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts