Gå till innehåll

Finns det någon site med både rakeback och "vip-shop"?


GreenCap

Recommended Posts

Jag undrar om någon känner till några pokersidor som har både rakeback och en butik att handla i för ihopspelade poäng? Vet inte om det finns överhuvudtaget och jag gissar nästan på att det inte finns det, men jag chansar med en fråga här iaf. Har provat att söka men inte lyckats. Känner någon till detta, alternativt vet hur/var man kan söka efter sådan information?

 

Viste inte riktigt var jag skulle ställa denna fråga då jag inte tyckte reglerna i bonustråde passade riktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på fulltilt får man väl bara välja en av dem eller RKB eller shop tror det dras av från rkb om du beställer i shoppen.

Det kan nog stämma. Har inte använt mina poäng än. Men kan man inte vänta till rakebacken betalats ut och sedan använda poängen samtidigt som man låter bli att spela där den månaden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, men hur lång tid tar det ungefär att spela ihop poäng där. Jag lirar 100$ nl CG 6-handat. Har varit inne på bonuswhores sida och kollat men jag fattade inte tabellerna där :oops:

 

Någon som spelar där som kan dra till med ett höftskott?

 

Går rätt snabbt att få ihop tshirtar, mattor och lite såna småsaker. Men lär få grinda ett tag om du ska ha skärmar lr tvapparater. .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Citat:

Ursprungligen postat av Agent Cooper

Det kan nog stämma. Har inte använt mina poäng än. Men kan man inte vänta till rakebacken betalats ut och sedan använda poängen samtidigt som man låter bli att spela där den månaden?

 

yes

 

Det funkar alltså ?

De tar inte det från din rkb månaden efter?

Om det funkar ska vi fan ha hem skärmar så det ryker :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...