Kajjan Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 Spelade nyss på ett NL$50 bord å hade precis träffat set i en pott som höjts kraftigt preflop sen låser sig sajten. Spelade på två andra sajter samtidigt som flöt på prefekt så det var inte från min sida uppkopplingen bröts. Är det möjligt att få nån ersättning på händer sm dessa om man skulle lyckas hitta id för den handen man spelade när det bröts?? Vet ju inte om jag hade vunnit eller om jag hade lyckats få in mer pengar efter floppen men de känns som ev- att de bryts när man träffat set. //kajjan Citera
PokerFreddie Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 misstänker att det är är inte handen färdigspelad, så ogiltigförklaras handen och pengarna som investerats i potten går tillbaka Citera
Kajjan Postad 19 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2007 ok, tack för svaret. Kanske för överväga att inte spela på full tilt då iom att de iaf senaste tiden har haft avbrott ganska frekvent. //kajjan Citera
Recommended Posts