ninjalittle Postad 18 Mars , 2007 Rapport Postad 18 Mars , 2007 Är helt bergis på att PartyPokers handhistorik visade muckade händer, men satte in en slant där för att undersöka detta och lyckades inte finna denna funktion. Det måste alltså ha ändrats i någon uppdatering, eller är det jag som är efterbliven? Vilka siter finns det kvar som visar detta? Tänkte överge SvS och flytta till en sådan sida, det bör ju ge ett övertag som heter duga. Citera
Juggler Postad 18 Mars , 2007 Rapport Postad 18 Mars , 2007 Du menar muckade händer va? Där man synat men motståndaren har bättre (teoretiskt tvärtom också ) Stars och FT visar det i HH. Citera
Ignatius Postad 18 Mars , 2007 Rapport Postad 18 Mars , 2007 UlimateBet visar också muckade händer i hh Citera
ninjalittle Postad 18 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2007 Ja precis, muckade händer var orden jag letade efter Tack för det. Stämmer det också att PartyPoker visade det förut och nu har slutat med det? Citera
Nojjby Postad 18 Mars , 2007 Rapport Postad 18 Mars , 2007 Stämmer det också att PartyPoker visade det förut och nu har slutat med det? Jag såg det senast igår så det stämmer nog inte. Citera
ninjalittle Postad 18 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2007 Jag såg det senast igår så det stämmer nog inte. Hur får du fram det då? När jag kollade handhistoriken så såg jag bara min egen hand. Citera
Bobby_Chacon Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Partypoker visar inte muckade händer i handhistoryn längre. Inte sist jag kollade iaf.... Citera
Recommended Posts