mrALMIGHTY Postad 18 Mars , 2007 Rapport Postad 18 Mars , 2007 Någon som provat detta system/program http://www.sitngonwin.com ? Och vad tycks? Tycker han skryter lite väl mycket om sitt spel för att man ska ta det på riktigt allvar, meeen...vad vet jag:rolleyes: Citera
AbuseYourDNA Postad 18 Mars , 2007 Rapport Postad 18 Mars , 2007 Fungerar skitbra! Förrut slog jag knappt 11$ sngs, nu härjar jag på 215$ utan problem. EV+! Citera
mrALMIGHTY Postad 18 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2007 Hmm... 2 precis motsatta svar. Blev jag ju så jätte mycket klokare på. Kan ni specifiera er lite. Vad är bra och vad är dåligt, är det mest basic o.s.v Citera
Gäst Postad 18 Mars , 2007 Rapport Postad 18 Mars , 2007 Hela sidan verkar som scam... Om du vill bli bättre på SnGs, lägg din tid och pengar på: * Posta händer i forumet. * Skaffa SNGWIZ * Lär dig ICM (med hjälp av SNGWIZ) * Spela spela spela... * Bli medlem på sngicons.com och titta på lite videos. Citera
Juggler Postad 18 Mars , 2007 Rapport Postad 18 Mars , 2007 Tycker du själv sidan verkar seriös mrALMIGHTY? Då har jag en bro du kanske är intresserad av att köpa. http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=27663 här är en tråd om en liknande sida. Citera
dekutree Postad 18 Mars , 2007 Rapport Postad 18 Mars , 2007 Hela sidan verkar som scam... Om du vill bli bättre på SnGs, lägg din tid och pengar på: * Posta händer i forumet. * Skaffa SNGWIZ * Lär dig ICM (med hjälp av SNGWIZ) * Spela spela spela... * Bli medlem på sngicons.com och titta på lite videos. SngIcons kostar skjortan. Är det värt det? Citera
Gäst Postad 18 Mars , 2007 Rapport Postad 18 Mars , 2007 SngIcons kostar skjortan. Är det värt det? Det är ju mest signupen som kostar mkt. Sen kostar det runt $30 i månaden om jag inte har helt fel. Ja, jag tycker det är värt det. Lärorikt som fan plus att det är rätt kul att kolla när bigjoe som är världens bästa sng-spelare spelar Citera
allt Postad 18 Mars , 2007 Rapport Postad 18 Mars , 2007 Hur är SNGWIZ jämfört med SNGEGT? Är det någon större skillnad? Citera
Max Cady Postad 18 Mars , 2007 Rapport Postad 18 Mars , 2007 Lyssna på Conspiracy är mitt råd, han är nöten ! Citera
r3mix Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 Läste någonstans att bilderna fejkade osv ... så skulle nog inte ha något att göra med den sidan, hahah, "han är nöten" Citera
Recommended Posts