Gå till innehåll

Kommer ni titta och kommentera om dapajn eller luap spelar in en film?  

144 medlemmar har röstat

1. 1. Kommer ni titta och kommentera om dapajn eller luap spelar in en film?

• Ja förfan!
      101
    • Nej. Gå och lägg er.
      43

Recommended Posts

• Svars 435
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Frågade samma fråga för ett långt tag sen men kommer inte ihåg vad svaret blev, men allafall, har tänkt att flytta hemifrån asap och funderar hur det funkar nu när jag inte har nån "officiel" inkomst. Alltså dem som hyr ut brukar väl kräva att man har en "officiel" inkomst? Och jag vill helst inte låta mor eller far stå som borgenär eller vad fan det heter, tror ni det kan funka om man tex säger att man kan betala 4 månadshyror i förskott?

Postad
Alltså aldrig har så mycket hat i världen riktat sig mot en enskild individ såsom expekt hatar mig, matematikens lagar täcker inte allt skit som hänt senaste dagarna. Från och med nu ska jag ALDRIG mer lira en endaste SnG på Ipoker nätverket och i synnerlighet inte på expekt.

Blir att nötgrajnd in bonusen på 2/4 - 3/6 fixed, ska försöka trycka in en 10 timmar ++ idag så jag blir klar med skiten. Först käk.

vad nickar du? :P

Postad

back idag igen. Jag HATAR HATAR HATAR DEN HÄR JÄVLA SKITEN.

Nu har jag tappat strax över $10,000 sedan toppen, och det känns så jävla ruttet. Sedan mitten av mars har ingenting fungerat överhuvudtaget. Utdragningar hit, utdragningar dit. Alla cbets blir synade. Varje gång jag skjuter tom skjuter jag rakt in i stålet. Varje gång jag lyckas hitta stålet får jag inte mer än blindsen.

Tittade lite i pokergrapher. Min vackra graf (som för övrigt ser förjävlig ut) upplyste mig om att jag har tappat $8000 på de senaste 20k händerna. UNDERBART!

Mitt pokerpsyke breakar snart. Antidepressiva nästa?

Postad

Man är inte ensam alltså... Total bedrövelse efter den senaste tidens lir. Vet inte var jag ska ta vägen så förbannat uppgiven jag blir. Förvånad över at ttangentbordet envisas med att alltid funka fin fint när jag väl tagit mig samman och orkat plocka upp alla tangenter från golvet. Vissa orkar jag dock inte bry mig om, så ungefär bara 2/3 av alla tangenter sitter där dom ska för tillfället :)

Nåja, jag har fått nog nu och breakar. Kanske vore något för dig med. Ingenting jag tror på vanligtvis men, kanske är bäst trots allt. Tar och testar. Inte haft pokerbreak på länge.

Postad

Tittade på ett par cardrunners-filmer av brian townsend innan den nya grinden och har bestämt mig för att testa att "bara" spela fem bord $2/4

Har hitills jobbat tillbaka den tidigare förlusten och lite till med ett par fina spel. Bara att hålla tummarna för att det här håller i sig...

Postad

Dagens grind slut. Det vände. Händer i nästa post. Gonatt.

Status:

April: $2371

01/04: $202

02/04: $1176

03/04: $1055

04/04: $291

05/04: $801

06/04: $745

07/04: $1709

08/04: $1300

Cashouts: $1000

BR: $25,377

Vínst kvar till karatefyllan: $47,629

Postad

Någon som har andra tankar än mig i den här handen? Jag har väldigt svårt att sätta honom på en hand, speciellt på turn efter hans donk. Jag ser ingen hand som han skulle spela sådär sålänge han inte försöker att få sin hand att se ut som en bluff, men jag tror inte att den här FI:n var kapabael till sådana spel. Stats på FI: 42/19/0.8 och vi har inte spelat några större potter tidigare

GAME #522953094: Texas Hold'em NL $2.00/$4.00 2007-04-09 00:23:49

Table Huron East (No DP)

Seat 1: ronkeball ($452.92 in chips) DEALER

Seat 3: Revejeger ($199.20 in chips)

Seat 5: BadAssJF ($220.86 in chips)

Seat 8: HERO ($594.40 in chips)

Seat 10: gregs2000 ($70.00 in chips)

Revejeger: Post SB $2.00

BadAssJF: Post BB $4.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to HERO 10 of Diamonds10 of Clubs

HERO: Raise $14.00

gregs2000: Fold

ronkeball: Fold

Revejeger: Fold

BadAssJF: Call $10.00

*** FLOP *** 3 of Hearts9 of Clubs9 of Diamonds

BadAssJF: Check

HERO: Bet $20.00

BadAssJF: Raise $80.00

HERO: Call $60.00

*** TURN *** Ace of Hearts

BadAssJF: Allin $126.86

HERO: Call $126.86

Efter floppsekvensen får jag känslan av att han har ett halvhögt pocket han vill testa. Gillar ni mitt play eller är det helt befängt? Fi spelar: 25.8/11.8/0.8 och vi har inte clashat tidigare.

GAME #522948666: Texas Hold'em NL $2.00/$4.00 2007-04-09 00:18:51

Table Huron East (No DP)

Seat 1: ronkeball ($610.92 in chips)

Seat 3: Revejeger ($193.70 in chips)

Seat 5: BadAssJF ($198.76 in chips)

Seat 6: Puki46 ($200.00 in chips)

Seat 8: HERO ($450.40 in chips) DEALER

ronkeball: Post SB $2.00

Revejeger: Post BB $4.00

Puki46: Post BB $4.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to HERO King of HeartsAce of Clubs

BadAssJF: Raise $8.00

Puki46: Call $4.00

HERO: Raise $32.00

ronkeball: Call $30.00

Revejeger: Fold

BadAssJF: Fold

Puki46: Fold

*** FLOP *** 5 of Diamonds6 of Spades2 of Hearts

ronkeball: Check

HERO: Bet $50.00

ronkeball: Raise $100.00

HERO: Call $50.00

*** TURN *** Queen of Diamonds

ronkeball: Check

HERO: Bet $152.00

Postad

Grahn det är lungt med lägenhet, om du skall ha en typ tvåa i Karlskoga kostar en bostadsrätt kanske 50k centralt, då kommer de ej "undra" om avgiften. Om du skall bo i hyresrätt så får din mor eller far skriva på ett sk borgenärsbrev dvs de skulle betala hyran om du ej hade råd dvs bostadsföretaget kan känna sig trygga.

Postad

Har precis spelat in en film och håller på och lägger upp den nu :) Dock märkte jag att det som i dem gamla filmerna diffar med ljudet, alltså att ljudet är före bilden efter ett tag. Så om nån har tips på hur man åtgärdar detta så säg gärna till så spelar jag in ny imorgon :)