Gå till innehåll

Dapine + Luap - Teh Race


Luap

Kommer ni titta och kommentera om dapajn eller luap spelar in en film?  

144 medlemmar har röstat

  1. 1. Kommer ni titta och kommentera om dapajn eller luap spelar in en film?

    • Ja förfan!
      101
    • Nej. Gå och lägg er.
      43


Recommended Posts

  • Svars 435
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu är racet igång igen!

 

Herr Luap mår aningen bättre och Dapine kommer hem till Sverige!

 

Försten till $50,000 i vinster vinner! GO GO GO!

 

 

:-D

 

 

btw, Dapine har fått ett litet försprång på $100. Om han vinner beror det ENDAST på det psykologiska övertaget. Glöm fan inte det.

 

 

Ha det allesammans! Nu jävlar ska det grindas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagen blev en av de största grind-dagarna i mitt liv tror jag. Spelade nog en 10h och resultatet var mycket gott. Jag känner att jag börjar komma tillbaka rent psykoligskt, och jag gjorde inte många triggerhappy-karate-bluffar.

 

Det tråkiga är dock att jag började känna mig hängig innan jag jag gick och lade mig. Två timmar senare vaknar jag med skyhög feber, ont i halsen, illamående och lite lätt hosta. Jag förstår verkligen inte hur jag kunde sjukna in så fort. Kan en stort intag av koffein ha snabbat på processen?

 

Hur som helst mår jag ganska pyton just nu och febern ligger på 39.5. Livet är fan hur riggat som helst. Direkt när vi restartar racet går jag och insjuknar. TILT!

 

Privatlivet har den senaste tiden har, som vissa här vet, varit extremt stormigt. Jag har haft enorma gräl med min flickvän/ex, som självklart påverkade mitt spel. De sista veckorna i mars var rena helvetet och bara under ett par sessioner tappade jag säkert en $5000. Nu är jag däremot motiverad till att spela igen, så jag kommer nog igång lite smått. Det kanske blir en storartad comeback? :roll:

 

Anyway, jag och dapine kom överens om att vi startade race:t från och med den första april, så jag postar mina resultatet sen dess. Spel efter tolvslaget postas som spel idag, och inte spel igår - trots att det var samma session. HHs slänger jag in när alvedonen har börjat verka!

 

 

Status

 

April: $2437

 

01/04: $202

02/04: $1176

03/04: $1055

 

 

BR: $26,439

 

Vínst kvar till karatefyllan: $47,563

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kebaben smakade ruskigt gott punken :mrgreen:

 

Förövrigt så vaknar man upp med SJUKT ont i halsen idag efter att ha varit semiförkyld i 3 månader, skoj inte :(

 

Haha! Jag har exakt samma problem nu.

 

Gårddagen däremot var helt kaotisk. Efter att jag hade varit här inne och skrivit en post här steg febern bara mer och mer, trots alla alvedon och ipren jag knaprade. När jag hade kommit förbi 40 och lite därtill domnade mina fötter och händer bort helt (samma känsla som när man har sovit på armnen hela natten) och jag började svimma och kräkas. Det mest tiltande var nog dock när jag ramlade i duschen och slog i huvudhelvetet mot kran-tjosanet (Det är sick svårt att gå/stå på två avdomnade fötter). Min idé med att gå till duschen var att dusch kallt/varmt vatten omlott på mina kära lemmar för att få tillbaka känseln, men inte fan fungerade det. Vad som hände sen vet jag inte riktigt, men min föräldrar hittade i alla fall mig på mitt golv... naken...

 

Sjukt pinsamt, men när jag vaknade upp hade jag i alla fall fått tillbaka känseln! Mina underbara dag fortsatte sedan på Huddinge Universitets sjukhus där dom tog en sisodär 1200 blodprov på mig blandat med EKG och lite allt möjligt - utan att egentligen komma fram till något. Det slutade med att jag fick ligga med dropp och försöka sova i ett par timmar, något som faktiskt hjälpte. Läkarens teori blev till slut att jag både hade en bakteriell- och en virusinfektion i kroppen, som båda hade fått riktiga rivstarter kvällen innan av all redbull och avsaknaden av sömn. Vi pratade även om allt som hade hänt innan i mitt liv, och hon sade att stressen kan ha varit en bidragande orsak till varför det blev såhär allvarligt.

 

Nu mår jag i alla fall bättre tack vare en kombination av ipren och alvedon och febern sjunker sakta men säkert. Det värsta just nu är hur sjukt jävla otroligt ont jag har i halsen. Men men, det går säkert över det med. Jag har i alla fall en jävla massa antibiotika att käka :shock:

 

Kanske grindar lite senare om jag piggnar till ytterligare. Ha det bra tills dess!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

efedrin är nöten....

 

Hur fungerar efedrin i sådana där sammahang? Allt jag vet är att många använder det i samband med träning, men att hjärtat kan tokstanna om man har problem på den fronten. Är det verkligen något man bör rekomendera till folk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha! Jag har exakt samma problem nu.

 

Gårddagen däremot var helt kaotisk. Efter att jag hade varit här inne och skrivit en post här steg febern bara mer och mer, trots alla alvedon och ipren jag knaprade. När jag hade kommit förbi 40 och lite därtill domnade mina fötter och händer bort helt (samma känsla som när man har sovit på armnen hela natten) och jag började svimma och kräkas. Det mest tiltande var nog dock när jag ramlade i duschen och slog i huvudhelvetet mot kran-tjosanet (Det är sick svårt att gå/stå på två avdomnade fötter). Min idé med att gå till duschen var att dusch kallt/varmt vatten omlott på mina kära lemmar för att få tillbaka känseln, men inte fan fungerade det. Vad som hände sen vet jag inte riktigt, men min föräldrar hittade i alla fall mig på mitt golv... naken...

 

Sjukt pinsamt, men när jag vaknade upp hade jag i alla fall fått tillbaka känseln! Mina underbara dag fortsatte sedan på Huddinge Universitets sjukhus där dom tog en sisodär 1200 blodprov på mig blandat med EKG och lite allt möjligt - utan att egentligen komma fram till något. Det slutade med att jag fick ligga med dropp och försöka sova i ett par timmar, något som faktiskt hjälpte. Läkarens teori blev till slut att jag både hade en bakteriell- och en virusinfektion i kroppen, som båda hade fått riktiga rivstarter kvällen innan av all redbull och avsaknaden av sömn. Vi pratade även om allt som hade hänt innan i mitt liv, och hon sade att stressen kan ha varit en bidragande orsak till varför det blev såhär allvarligt.

 

Nu mår jag i alla fall bättre tack vare en kombination av ipren och alvedon och febern sjunker sakta men säkert. Det värsta just nu är hur sjukt jävla otroligt ont jag har i halsen. Men men, det går säkert över det med. Jag har i alla fall en jävla massa antibiotika att käka :shock:

 

Kanske grindar lite senare om jag piggnar till ytterligare. Ha det bra tills dess!

 

 

Krya på dig och grinda lugnt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det sjuka är att man är så borta i huvet när man har sån feber. Jag menar, man borde ju bli rädd liksom. Men man fattar inte vad som händer.

 

Jag gick upp för att gå på toan när jag hade sån feber. Ställde mig för att pissa, så svimmade jag. Vaknade på golvet med byxorna nere, och blod i ansiktet. Hade slagit ansiktet i något på golvet. Ställde mig upp framför spegeln och skrattade för det såg så roligt ut. Svart igen... vaknade av braket när jag landade i badkaret. Satt liksom nere i badkaret med benen över kanten. Skrattade igen - gick och la mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe, nope :-P Grejen är den att jag sen jag slutade träna så är jag trött dygnet runt i princip :-(

 

Inte funderat på att börja träna regelbundet igen då? Käka piller är inte någon bra långsiktig lösning, även om det kan kännas jäkla bekvämt att göra sig av med problemet genom att knapra lite piller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...