Gå till innehåll

Kommer ni titta och kommentera om dapajn eller luap spelar in en film?  

144 medlemmar har röstat

1. 1. Kommer ni titta och kommentera om dapajn eller luap spelar in en film?

• Ja förfan!
      101
    • Nej. Gå och lägg er.
      43

Recommended Posts

• Svars 435
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Dagboken läggs nu tyvärr ner. Luap har en del problem i sitt liv just nu och känner att han behöver ett pokerbreak. Så jag jag tackar för oss för denna gången och hoppas att allt löser sig för luap :h:

Postad

Egentligen nerlagd denna men har ju inte startat upp den nya än och måste skriva av mig lite så skriver här.

Idag har jag lirat runt 2500 händer och det har gått helt åt helvete, 800$ back typ. Rivrad för 300$, 3 st set mot överset för 300$, sen har jag lirat sjukt kasst för MINST 600$ ser jag i PT, 3 av 4 av dem största backpotterna idag är helt onödiga, kul.

Postad

Fan måste jobba på att tackla "stora" torskar bättre, har vart rätt förskonad från 3+ inköps torskar så inte så van vid dem. Har ju tänkt testa på NL400 snart och då kan jag ju inte bli knäckt av att torska 1200$ en dag lixom..

aja, gn

• 2 weeks later...
Postad

Försök bara att tänka på evn istället för på pengarna, i alla fall de dagar du förlorar eller i vanliga fall vinner mycket mer. Det fungerar ju som en sorts bekräftelse på att man spelar bra.