Gå till innehåll

Dapine + Luap - Teh Race


Luap

Kommer ni titta och kommentera om dapajn eller luap spelar in en film?  

144 medlemmar har röstat

  1. 1. Kommer ni titta och kommentera om dapajn eller luap spelar in en film?

    • Ja förfan!
      101
    • Nej. Gå och lägg er.
      43


Recommended Posts

Inte funderat på att börja träna regelbundet igen då? Käka piller är inte någon bra långsiktig lösning, även om det kan kännas jäkla bekvämt att göra sig av med problemet genom att knapra lite piller.

 

jo ska börja träna igen är tanken men vill bli pigg direkt :D Sen kan det nog ändå va bra som "kompliment" om man har tänkt sig en maratonsession eller nått :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 435
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Igår blev det bara 45 minuters spel eftersom jag fortfarande mår ganska pissigt. Febern är i alla fall på väg nedåt sakta men säkert, så det går åt rätt håll i alla fall. Under sessionen hände egentligen inget speciellt, förutom en hand som jag funderade lite över. Det är säkert en no-brainer, men lite input skulle ändå inte skada. Sessionen slutade hela $291 upp.

 

 

GAME #519038610: Texas Hold'em NL $1.00/$2.00 2007-04-04 15:09:32

Table Laghouat

Seat 1: HERO ($228.30 in chips)

Seat 3: Seimi1 ($201.50 in chips)

Seat 5: jtspecial ($216.65 in chips)

Seat 6: revingil ($125.32 in chips) DEALER

Seat 8: Brynley ($100.40 in chips)

Seat 10: ThereIsOnlyOneGG ($169.70 in chips)

Brynley: Post SB $1.00

ThereIsOnlyOneGG: Post BB $2.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to HERO Queen of ClubsAce of Clubs

HERO: Raise $7.00

Seimi1: Fold

jtspecial: Fold

revingil: Call $7.00

Brynley: Call $6.00

ThereIsOnlyOneGG: Fold

*** FLOP *** King of Clubs8 of Spades9 of Spades

Brynley: Check

HERO: Check

revingil: Bet $8.00

Brynley: Fold

HERO: Call $8.00

*** TURN *** Jack of Clubs

HERO: ??

 

 

 

 

Status:

 

April: $2724

 

01/04: $202

02/04: $1176

03/04: $1055

04/04: $291

 

BR: $26,730

 

Vínst kvar till karatefyllan: $47,276

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GAME #519038610: Texas Hold'em NL $1.00/$2.00 2007-04-04 15:09:32

Table Laghouat

Seat 1: HERO ($228.30 in chips)

Seat 3: Seimi1 ($201.50 in chips)

Seat 5: jtspecial ($216.65 in chips)

Seat 6: revingil ($125.32 in chips) DEALER

Seat 8: Brynley ($100.40 in chips)

Seat 10: ThereIsOnlyOneGG ($169.70 in chips)

Brynley: Post SB $1.00

ThereIsOnlyOneGG: Post BB $2.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to HERO Queen of ClubsAce of Clubs

HERO: Raise $7.00

Seimi1: Fold

jtspecial: Fold

revingil: Call $7.00

Brynley: Call $6.00

ThereIsOnlyOneGG: Fold

*** FLOP *** King of Clubs8 of Spades9 of Spades

Brynley: Check

HERO: Check

revingil: Bet $8.00

Brynley: Fold

HERO: Call $8.00

*** TURN *** Jack of Clubs

HERO: ??

 

En c/r skulle vara en väldigt kreativ linje, du drar ju till en royal. Han kommer nog inte sätta dig på en backdoor flush ifall klövern sitter på river. Fi skulle nog också kunna folda en K där mot en c/r. Det verkar nästan som att han drar till en flush efter den floppen. Om klövern sitter på rivern och han håller en K, så skullle ditt bet på rivern verka som en väldigt hög bluff faktor enligt min mening.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vet inte vad du sätter han på med den veka beten på flop...

men jag hade etat ut kraftigt för att ta hem potten...

Du har ju trots allt mkt outs för river. Har han en feting hand så kommer du ju få omslag, och då e d ju bara syna o ge upp pott utan förbättring.

Om syn på den beten så skulle jag överväga all in oavsett river, men det är ju en smaksak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag valde att göra en fet checkraise som jag commitade mig själv med. När han instapushade var det bara att syna och hålla för ögonen. Som tur var hade jag klonken på min sida och drog en skön klöver 7 :-)

 

Får man fråga hur det går för dig dapine? Vi vill ha uppdateringar och händer!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte hur ng kan propsa för efedrin :shock:

 

Förrutom att det är förbjudet på gym runt om i landet (förrutom eventuella privatgym) så har en samstämmig forskning påvisat korrelationen mellan hjärtbesvär och pillerintag. Ansträngingen för hjärtat av en efedrin-tablett ligger på motsvarande 60 (!) koppar kaffe. Vem vill utsätta sig för sånt?

 

 

Idioti är det iaf att använda efedrin. På 80-talet dog många muskelbyggare när de preppade sig fulla med diverse preparat, bla efedrin. Då hade man inte lika mycket koll på bieffekter, och av massa främmande ämnen är det inte lätt att utröna vilket som gör vad.

 

Den enda vinsten är den ganska marginella positiva förändringen när du "maxar", du vinner temporär explosiv styrka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte hur ng kan propsa för efedrin :shock:

 

Förrutom att det är förbjudet på gym runt om i landet (förrutom eventuella privatgym) så har en samstämmig forskning påvisat korrelationen mellan hjärtbesvär och pillerintag. Ansträngingen för hjärtat av en efedrin-tablett ligger på motsvarande 60 (!) koppar kaffe. Vem vill utsätta sig för sånt?

 

 

Idioti är det iaf att använda efedrin. På 80-talet dog många muskelbyggare när de preppade sig fulla med diverse preparat, bla efedrin. Då hade man inte lika mycket koll på bieffekter, och av massa främmande ämnen är det inte lätt att utröna vilket som gör vad.

 

Den enda vinsten är den ganska marginella positiva förändringen när du "maxar", du vinner temporär explosiv styrka.

 

Om jag ska ta nått så ska jag ta modafilin, verkar mycket mer ofarligt än efedrin :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag ska ta nått så ska jag ta modafilin, verkar mycket mer ofarligt än efedrin :)

 

Eller istället för att knapra tabletter kan du ju alltid ta ett morgon-pass (liten jogging runda kanske?) för att sedan äta en ordentlig frukost. Då kommer du definitivt känna dig piggare...;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade ett set med Jackpott sngs nu, har så sjukt olfyt men eftersom alla är så sjukt kassa blev det lillplusset på 5$, skoj :-P

 

Ska softa lite och dricka te och försöka bli pigg så blir det 8 eller 12 bordsnötgrajnden med NL200 FR på expekt så att man kan cleara in bonusen snart. har nu ca 20K FPP så får ligga i kommande dagarna..

 

Förövrigt så hur normalt är det att ha varit förkyld i mer än 3 månader? Känns inte så normalt allafall. Lixom startade 2 veckor innan jag åkte till thailand, höll på och gå över då råkade jag somna med luftkonditioneringen på vilket inte var bra för då blev det värre igen, sen så gjorde polvattnet så att jag hade öroninflamation i ena örat mest hela tiden som gick över ibland men kom tillbaks sen, under hemresan och när jag kom hem så blev det mycket värre och nu har jag inflamation i båda örona, ont i halsen och snuvig som fan :D

 

Så på måndag bir det att boka tid för full hälsoundersökning, då kanske man kan få reda på varför man är trött hela dagarna, om det bara är så att jag har tränat och ätit dåligt eller om det är nått annat skit :? Borde ju vara att jag tränat dåligt eftersom tröttheten började typ direkt efter att jag slutade träna..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller istället för att knapra tabletter kan du ju alltid ta ett morgon-pass (liten jogging runda kanske?) för att sedan äta en ordentlig frukost. Då kommer du definitivt känna dig piggare...;-)

 

När jag blir frisk så ska jag styra upp nått sånt, skulle jag må bra av :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Något jag personligen upplever som den absolut överlägset största källan till trötthet och att må dåligt är att äta dåligt. Av de tre senaste gångerna jag har ätit på donken har jag spytt två, och i all tid har ett donkenbesök varit förenat med trötthet för mig (och på sistone illamående/spya).

 

För att må riktigt bra måste konditionen vara bättre än decent dock, så försök och bli frisk, börja äta sunt och spring 3-4 gånger i veckan så är saken klart. Att skaffa en otiltande flickvän är även det sjukt mkt +ev.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade ett set med Jackpott sngs nu, har så sjukt olfyt men eftersom alla är så sjukt kassa blev det lillplusset på 5$, skoj :-P

 

Ska softa lite och dricka te och försöka bli pigg så blir det 8 eller 12 bordsnötgrajnden med NL200 FR på expekt så att man kan cleara in bonusen snart. har nu ca 20K FPP så får ligga i kommande dagarna..

 

Förövrigt så hur normalt är det att ha varit förkyld i mer än 3 månader? Känns inte så normalt allafall. Lixom startade 2 veckor innan jag åkte till thailand, höll på och gå över då råkade jag somna med luftkonditioneringen på vilket inte var bra för då blev det värre igen, sen så gjorde polvattnet så att jag hade öroninflamation i ena örat mest hela tiden som gick över ibland men kom tillbaks sen, under hemresan och när jag kom hem så blev det mycket värre och nu har jag inflamation i båda örona, ont i halsen och snuvig som fan :D

 

Så på måndag bir det att boka tid för full hälsoundersökning, då kanske man kan få reda på varför man är trött hela dagarna, om det bara är så att jag har tränat och ätit dåligt eller om det är nått annat skit :? Borde ju vara att jag tränat dåligt eftersom tröttheten började typ direkt efter att jag slutade träna..

 

 

Fick också inflammation i ena örat efter en snorklingstur i thailand ett tag sedan. Hade det typ 1.5 veckor. Käkade penscelin så gick det över. Tror det är vad som gäller för dig med.

 

//mellis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta får bli bli en mellanmånad. Kommer inte bli så mycket lir som jag hade tänkt mig, denna månaden får istället handla om att bli frisk, börja träna igen och börja käka lite bättre så att jag kan storgrajnda nästa månad :)

 

Ska allafall spela in expekt bonusen före den 10:e och försöka att inte backa alltför mycket sen har jag en everest bonus på 475$ tror jag som jag ska spela in, blir nog inte mkt mer än så denna månaden..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ÅSNORNA ska betala dyrt för detta, blir att sätta mig på 12 st FR bord och folda allt utom AA kk QQ Ak typ, äcklena ska inte få ett öre mer än nödvändigt i rejk. Behöver jag nämna att det blir mord om jag inte får bonusen?

 

LOL! Det är rätt, visa dem jävlarna :D

 

Om du vill komma igång igen, utan att trycka i dig olagliga/receptbelagda grejer, kan du prova med gamla vanliga hederliga koffeintabletter. Tryck i dig 2-3 direkt när du vaknar, tvinga dig till gymet/ut o spring - repetera tills kroppen vant sig vid att röra sig igen - skippa koffeintabletterna - bli biff. Det förutsätter ju dock att du blir frisk först I guess. Har samma problem just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL! Det är rätt, visa dem jävlarna :D

 

Om du vill komma igång igen, utan att trycka i dig olagliga/receptbelagda grejer, kan du prova med gamla vanliga hederliga koffeintabletter. Tryck i dig 2-3 direkt när du vaknar, tvinga dig till gymet/ut o spring - repetera tills kroppen vant sig vid att röra sig igen - skippa koffeintabletterna - bli biff. Det förutsätter ju dock att du blir frisk först I guess. Har samma problem just nu.

 

Det var bland annan sådan där skit jag hade tryckt i mig när jag blev så sjuk här i dagarna. Fick världens längsta uppläxning av läkarna där dom verkligen förklarade hur det belastade hjärtat. Från och med den punkten kommer jag varken drick red bull eller käka coffetabs någon gång igen. Det är helt enkelt inte värt det om något skulle gå snett. Man ska ta hand om den kropp man har fått. Sömn, sund kost och träning är det enda rätta. Allt annat är bara skräp i längden.

 

Just my five cents..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...