VanMassenhoven Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 Hej! Jag har strul med lösenordet och måste ringa supporten. Är den helt på engelska eller? Bra att veta så man är inställd på vad man ska säga. =) Tack på förhand VanMAssenhoven Citera
Jeg123 Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 enbart engelska med indisk brytning, vad jag vet. Citera
PartyPoker Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 Vår Support ver 2.5 som är en uppgradering av våra tidigare NL100-botar klarar engelska, hexadecimalt samt vissa dialekter mandarin. Eller nej... Engelska är det som gäller. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Nyrre Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Jag har pratat med Partypoker flera gånger, använda det tullfria europeiska telenr så får du god hjälp. Har dock pratat med en del olika dialektaler, allt från italiensk till tokbrittisk brytning. Have a nice day! Citera
Recommended Posts