Solidify Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 Det är lite oklart vilka handanalyser som hör hemma i vilken kategori, vilket jag tror beror på för få kategorier (jfr svenska betygssystemet för grundskolan). Problem: Nu är handanalysforumet delat i bara lowstakes och mid+highstakes. Lösning: Fler kategorier. Ex: Micro (<=0.25/0.5) Low (0.5/1 - 1/2) Mid (2/4 - 4/8) High (>=5/10) Jag håller med om att många resonemang som förs i 1/2-trådarna är väldigt lowstakes-färgade, och jag förstår att många stör sig på det. Därför är det lite lustigt att folk ofta vill posta dem i mid/highstakes-avdelningen. Den här uppdelningen skulle kanske kunna passa bättre? Dessutom är det ju väldigt många som spelar i low/mid-klasserna, varför dessa får varsin egen avdelning trots så litet BB-intervall. Citera
gdaily Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 Så fort vi får atutomatkonverteringen av HH till spelkort att fungera (funkar för Prima nu) så ska vi kika på möjliga förbättringar av HA-delen också. Citera
Recommended Posts