jello Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 Party frös sig kanske 10 gånger igår kväll när jag spelade och jag blev tvungen att starta om programmet alla gånger. Samma sak har hänt ett par gånger redan idag. Någon som upplever samma problem och möjligen vet vad det beror på? Citera
Hume Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 Har hänt för mig med när jag hade PT och pokeracehud öppna samtidigt. Stänger jag ner alla program förutom party börjar det ändå lagga rätt rejält efter ett tag, men det har inte låst sig än så länge. Jag har iofs en ganska kass dator med bara 512MB ram, det kan säkert ha en inverkan. Citera
Kenan83 Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 Men va fan, vad är det som händer!!! Tänket precis sätta in pengar på party för jag har tröttnat på skitklienten stars, men nu verkar det vara problem på alla sajter Citera
dddanne Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 Har samma problem, har även problem med att få ut en bonus. Vet inte om det är fel på min dator eller om de ligger hos PP Citera
Tiggr Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 Har jackpotborden helt plötsligt blivit sjukt många mer? Citera
snejken Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Har inte spelat på Partypoker på länge. Men igår fick jag ett brev från dem där det stod att de har saknat mig och därför satt in 50 dollar på mitt konto. -"Du förbinder dig inte till något, ingen insättning krävs. Logga in på partpoker och hämta dina GRATIS pengar." Men när jag ska logga in och ska lösa ut mina 50 dollar så står det bara "error". Har så gjort hela dagen igår och idag. Citera
dddanne Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Har inte spelat på Partypoker på länge. Men igår fick jag ett brev från dem där det stod att de har saknat mig och därför satt in 50 dollar på mitt konto. -"Du förbinder dig inte till något, ingen insättning krävs. Logga in på partpoker och hämta dina GRATIS pengar." Men när jag ska logga in och ska lösa ut mina 50 dollar så står det bara "error". Har så gjort hela dagen igår och idag. Hej! jag fick samma brev och hade samma errorbox, men jag mailade supporten och gjorde en sak så det fungerade, jag kan vidarebefodra svarsmailet om ett par timmar när jag kommer hem. Sitter på jobbet nu Citera
snejken Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Hej! jag fick samma brev och hade samma errorbox, men jag mailade supporten och gjorde en sak så det fungerade, jag kan vidarebefodra svarsmailet om ett par timmar när jag kommer hem. Sitter på jobbet nu Ja tack det vore snällt. Man vill ju inte missa gratis pengar bara så där : Citera
dropbass Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Hej! jag fick samma brev och hade samma errorbox, men jag mailade supporten och gjorde en sak så det fungerade, jag kan vidarebefodra svarsmailet om ett par timmar när jag kommer hem. Sitter på jobbet nu Samma sak händer mig. Citera
dddanne Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Till er med bonusproblemet: Dear Daniel, We see that you have not yet registered with Player's club points. As such you are unable to opt-in for the bonus '75BONUSOFFER'. 1. Login to the PartyPoker.com Lobby. 2. Go to the "Players Club" option from the "My Account" tab. 3. Simply click on the tab "Players Club" 4. On the new page sign-up for player's club After registering with Player's club please follow the procedure to opt-in for the bonus: 1. Login to the lobby and click on the *$* sign on the left hand bottom of the lobby. 2. You will be taken to a web page wherein you need to click on *New Bonus offers* tab. 3. You will find the bonus with the code as *75BONUSOFFER*. In order to receive the bonus click on the link 'Click here to claim your bonus' and then click on the 'Yes-Opt In' tab. NOTE: Your Account username and password are confidential information. No one from the company will ever ask for your password in a phone call or email. Do not respond to any requests that ask for your password. Zarina PartyPoker Customer Care ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- PartyPoker, WPC Productions Limited, 711 Europort, Gibraltar Citera
dropbass Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Till er med bonusproblemet: Dear Daniel, We see that you have not yet registered with Player's club points. As such you are unable to opt-in for the bonus '75BONUSOFFER'. 1. Login to the PartyPoker.com Lobby. 2. Go to the "Players Club" option from the "My Account" tab. 3. Simply click on the tab "Players Club" 4. On the new page sign-up for player's club After registering with Player's club please follow the procedure to opt-in for the bonus: 1. Login to the lobby and click on the *$* sign on the left hand bottom of the lobby. 2. You will be taken to a web page wherein you need to click on *New Bonus offers* tab. 3. You will find the bonus with the code as *75BONUSOFFER*. In order to receive the bonus click on the link 'Click here to claim your bonus' and then click on the 'Yes-Opt In' tab. NOTE: Your Account username and password are confidential information. No one from the company will ever ask for your password in a phone call or email. Do not respond to any requests that ask for your password. Zarina PartyPoker Customer Care ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- PartyPoker, WPC Productions Limited, 711 Europort, Gibraltar Det var inte helt lätt att hitta var man skulle signa upp....jag har tydligen signat tidigare och behövde bara "re-joina" (svengelska rules). Sen fungerade allt. Danke! Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.