DaPine87 Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Undrar bara vad som händer om man skulle kvalicifera sig 2 gånger till finalen, får man en plats då och 5000$ till kontot? Citera
gdaily Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Och jag undrar var finalen ska gå, rent fysiskt. Det har den största betydlese om jag tänker försöka spela eller ej... EU eller icke-EU. Citera
SoderKrippa Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Från Everest sida: "Keep checking this page throughout the year. We’ll be posting updates regarding the payout structure, qualifiers, promotions, final table location and more!" Så plats e inte officiellt än. Men du kanske frågar Everests representant... /SK Citera
gdaily Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Från Everest sida: "Keep checking this page throughout the year. We’ll be posting updates regarding the payout structure, qualifiers, promotions, final table location and more!" Så plats e inte officiellt än. Men du kanske frågar Everests representant... /SK Och så länge dom inte får ur sig var finalen spelas, kommer ju jag inte att försöka kvala. Och det ör nog många som tänker som jag... så det är deras förlust, inte min. 5K-tävlingar finns det ju lixom ganska gott om nuförtiden i Europa, utan att behöva åka långt eller jobbigt eller tänka på skatt. Citera
EverestPoker Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Och så länge dom inte får ur sig var finalen spelas, kommer ju jag inte att försöka kvala. Och det ör nog många som tänker som jag... så det är deras förlust, inte min. 5K-tävlingar finns det ju lixom ganska gott om nuförtiden i Europa, utan att behöva åka långt eller jobbigt eller tänka på skatt. Lista gärna era önskemål om var Avalache-finalen ska hållas så ska vi svenska Everest-representanter jobba för att det blir som ni vill. Citera
Njursparven Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Lista gärna era önskemål om var Avalache-finalen ska hållas så ska vi svenska Everest-representanter jobba för att det blir som ni vill. Där det är skattefritt Citera
ebisumaru Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Där det är skattefritt och varmt . Citera
EverestPoker Postad 6 Juli , 2007 Rapport Postad 6 Juli , 2007 Vi kan ny avslöja att live-finalen för Avalanche spelas ombord på ett kryssningsskepp i Medelhavet. Everest Poker garanterar att 1 miljon dollar ligger i potten. Mer info om live-finalen kommer inom kort. Vinn din plats till kryssningsfinalen! Klicka först på ”Schemalagda turneringar” och därefter på ”Avalanche”-fliken för att se alla kvalturneringar. Du hittar där ett stort utbud av inköp, du väljer själv vilken väg du vill gå. http://www.everestpoker.com/sv/promo/tournament/avalanche.html Citera
K_MaN Postad 11 Juli , 2007 Rapport Postad 11 Juli , 2007 Där det är skattefritt och varmt med massor av tjejer . Citera
EverestPoker Postad 11 Juli , 2007 Rapport Postad 11 Juli , 2007 Det är 18 år som gäller för att spela i live-finalen. Citera
jon123 Postad 12 Juli , 2007 Rapport Postad 12 Juli , 2007 Är tuneringen skattefri eller ej? Arrangörerna är ju icke eu medlemmar, men om tuneringen arrangeras på ett fartyg på europeiskt (EU) vatten innebär det då att tuneringen är skattefri? Min gissning är dock att det kommer spelas på Internationellt vatten, vilket borde innebära att ev. vinster är skattepliktigade. Någon som kan bekräfta detta? Citera
Recommended Posts