jna Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Upptäckte till min förvåning att Starsklockan idag bara ligger fem timmar efter svensk tid istället för de vanliga sex. Kanske har man vridit fram klockan i USA i natt? I nuläget ser det i alla fall ut som att frirullen går 19:00, Sunday warm-up 17:45 och Sunday Million 21:30 svensk tid. Citera
Cyntax Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Upptäckte till min förvåning att Starsklockan idag bara ligger fem timmar efter svensk tid istället för de vanliga sex. Kanske har man vridit fram klockan i USA i natt? I nuläget ser det i alla fall ut som att frirullen går 19:00, Sunday warm-up 17:45 och Sunday Million 21:30 svensk tid. *blurb* Innebär det att Klonk Sng League har ändrad tid också? Citera
Kidder Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 För att spara energi så har dom gått över ett par veckor tidigare till sommartid, (Säger bara Bush administrationen,suck). Detta innebär också att när vi går över till vintertid så är dom inte med på samma tåg utan skiftar ett par veckor innan eller efter, vet ej riktigt vilket håll. IT-avdelningen på det företaget jag jobbar på i USA var lagom nöjda med detta beslutet. Det har nästan varit samma fokus som år 2000 när man man trodde att allt skulle lägga av i datorvärlden. USA, land of the free, home of the brave. Citera
Juggler Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Alla delstater byter inte samtidigt heller... Citera
Kidder Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Alla delstater byter inte samtidigt heller... Fantastiskt... Citera
Appel Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Det stämmer utmärkt att turneringarna startar en timme tidigare idag. Så kvällens frirulle börjar mao klockan 19.00 Citera
Recommended Posts