Gå till innehåll

Vilket/vilka lag kommer att lyckas bäst i omgång 1?  

43 medlemmar har röstat

1. 1. Vilket/vilka lag kommer att lyckas bäst i omgång 1?

• Cyntax & Max Cady eller Pumans & Nojjby
    • Joey & SoderKrippa eller Billey & DronkaN
    • Kenan83 & Gibbsson eller Dafgaard & Koboy
    • Illerrre & Pöker eller Ängeln17 & Kalleballe
    • jimhamring & Alex1759 eller kilsmo & Buggic
    • M1978 & Zaker eller MrGunner & Gahlster
    • CarlLee & Eurythmech
    • Bluwajt & Emilio_15
    • Skanke & Matte med slice
    • Conspiracy & Myssion

Recommended Posts

Postad

Nu är det bara timmar kvar till nedsläpp i "Klonk Sng League - Omgång 1"

Huvudtråden får vara den allmänna tråden. Till varje omgång startar vi en ny tråd där vi har lite försnack och eftersnack (diskuterar händer osv).

Tyvärr får man bara ha 10 omröstningsalternativ - och då vi är 16 lag blir det knepigt. Så jag parade ihop lagen två-och-två och fyra lag fick egen rad. Rösta på ett alternativ med två (eller ett) lag som ni tror gör bäst ifrån sig. Rösta helst inte på er själva. (Vi kan se om ni röstade på er själva!)

Omröstningsalternativen:

1. Cyntax & Max Cady eller Pumans & Nojjby

2. Joey & SoderKrippa eller Billey & DronkaN

3. Kenan83 & Gibbsson eller Dafgaard & Koboy

4. Illerrre & Pöker eller Ängeln17 & Kalleballe

5. jimhamring & Alex1759 eller kilsmo & Buggic

6. M1978 & Zaker eller MrGunner & Gahlster

7. CarlLee & Eurythmech

8. Bluwajt & Emilio_15

9. Skanke & Matte med slice

10. Conspiracy & Myssion

Vilka lag kommer att coacha varandra?

Postad

Eftersom man inte får rösta på sig själv så går min röst på alternativ - 8. Bluwajt & Emilio_15. Jag tror dom blir farliga.

"Rösta helst inte på er själva. (Vi kan se om ni röstade på er själva!)"

Soderkrippa och Illerrre började direkt med att rösta på sig själva. Självförtroendet är det inget fel på iaf.

Postad
Eftersom man inte får rösta på sig själv så går min röst på alternativ - 8. Bluwajt & Emilio_15. Jag tror dom blir farliga.

"Rösta helst inte på er själva. (Vi kan se om ni röstade på er själva!)"

Soderkrippa och Illerrre började direkt med att rösta på sig själva. Självförtroendet är det inget fel på iaf.

haha röste på mig själv innan jag såg att du skrivit detta =)

men jag tror på skanke å matte med slice

kanske ska läsa innan men blev så uppspelt av en röstningsgrej =)

Postad

Var är allt trashtalk? Ska jag behöva börja eller:lol:

Många som tror på Conspiracy & Myssion ser jag, konstigt med tanke på att bådas kurvor på shark går brantare neråt än en backhoppnings backe 8-)

Postad
Var är allt trashtalk? Ska jag behöva börja eller:lol:

Många som tror på Conspiracy & Myssion ser jag, konstigt med tanke på att bådas kurvor på shark går brantare neråt än en backhoppnings backe 8-)

Lägg till i beräkningen att fiskar som Conspiracy, Myssion, Skanke, CarlLee & Eurythmech spelar turbo. Klonkligan spelas i extra långsamt tempo där blindsperioderna är 15 minuter mot 5 minuter som dom är vana vid.

Detta borde innebära att deras tålamod borde vara slut vid blindsperiod två ungefär. Allt detta talar mot dem och för Cyntax/Max Cady som spelar regular!

Postad

Det enda rimliga vore ju att rösta på sig själv, men eftersom man inte fick det så la jag min röst på Skanke & Matte. Skankes all-in-syner med ATC är ju legendariska så hur ska han inte vinna?

Postad

Jaha, skulle kanske läst tråden innan och sett att folk röstade på sig själva, då hade jag iaf kunnat ge våra lag en ynka liten röst, eftersom ingen annan vill göra det :-(

Nu blev det Eury och Carl istället, det är nog en fördel att vara van vid klienten.

Postad
Jaha, skulle kanske läst tråden innan och sett att folk röstade på sig själva, då hade jag iaf kunnat ge våra lag en ynka liten röst, eftersom ingen annan vill göra det :-(

Nu blev det Eury och Carl istället, det är nog en fördel att vara van vid klienten.

Tyvärr måste man meddela att formen hos din lagspelare är usel. Känns sjukt tungt för tillfället, men det ska bli jävligt kul ikväll så hoppas på en vändning:-P. Efter regn kommer solsken eller vad man nu säger:-). Perfekt att slå ur underläge iaf. Joey och SoderKrippa fick min röst. Bara en känsla. Inte stor koll på läget.

Postad
Roligare att rösta på underdogs så fick bli Kenan och Gibbsson, tror dom kan skrälla :)

Har inte sett någonstans hur lagpoängen delas ut. Är något bestämt ännu?

hahaha.

Läste bara första inlägget, sen röstade jag. O klart att man röstar på underdogs Bluwajt & Emilio_15 ;)

Postad
Hmm. Hade vi inte statistik på central? Jag själv ser mig iaf mycket bättre än de andra fiskarna så jag skulle säga 80% :D

hehe.. kan nog sträcka mig till 0,25% på mig själv:-) . Nej men jag känner iaf just nu att jag bara är med för att lära. Har inga stora förhoppningar iaf. Men va fan jag har en plats och marker framför mig;-)

Postad
hehe.. kan nog sträcka mig till 0,25% på mig själv:-) . Nej men jag känner iaf just nu att jag bara är med för att lära. Har inga stora förhoppningar iaf. Men va fan jag har en plats och marker framför mig;-)

Just shove it in there and pray.