Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har väntat på svar ifrån "supporten" nu i tre dagar, händer något?

Ska man få ett svar?

Jag tycker för att vara ett så stort pokerrum så ska man inte behöva vänta i en månad, då kan jag gå och spela på något mindre rum där dom bryr sig om spelarna.

Postad

Till dags dato har jag ännu inte fått ett enda svar från supporten. Jag har under sista halvåret skickat 10+ mail förgäves. Istället har det fungerat bra att skriva här i forumet, har fått svar varje gång :)

Postad

Allvarligt talat.

Fyra dagar nu, får man något svar eller?

Ska jag behöva spamma en sajt representant här?

Väldigt kasst utav Everest.

Skulle uppskatta ett svar utav Everest om vad som planeras göras med detta.

Postad

Att ha en online support i ett pokerrum är enorma resurser med tanke på att alla spelare kommer vilja ha "support" iallafall 2 gånger om dagen och 75% av de gångerna är det något jävla whine på bad beat.

Detta gäller dock ett enkelt email med en enkel fråga som jag vill ha svar på.

Och jag ska inte behöva komma till ett forum för att få svar på det.

Postad

Spelarsupporten finns på plats 7 dagar i veckan, och måndag till fredag finns de på plats 8 timmar per dag. Från måndag till fredag erbjuder vi även spelare support via chatt, men eftersom chattsupporten endast finns tillgänglig under vissa tidpunkter kan du inte alltid nå oss via chattsupporten.

Om det gått flera dagar utan att du har fått svar på din fråga ber jag dig att skriva ett privat meddelande till mig där du anger ditt loginnamn och spelarnamn på Everest Poker. Jag kommer då att kolla upp av vilken anledning du inte fått svar ännu. När spelare inte får svar från oss kan det bero på att de angett en felaktig e-postadress eller att mejlet skickats till en annan avdelning för svar.

Postad

Det tog fyra dagar att få svar på en enkel ja eller nej fråga..

Måste jag gå till pokerforum.nu för att få svar när ni har, och jag citerar;

"pelarsupporten finns på plats 7 dagar i veckan, och måndag till fredag finns de på plats 8 timmar per dag. Från måndag till fredag erbjuder vi även spelare support via chatt, men eftersom chattsupporten endast finns tillgänglig under vissa tidpunkter kan du inte alltid nå oss via chattsupporten."

Vad är detta för något? Ni kanske ska skriva på er hemsida: vår support finns tillgängliga genom pokerforum.nu, vår email support svarar när de känner för det.

Ni har ett bra pokerrum men supporten är hemsk. Det finns inte en chans jag ska behöva kommer till detta forumet för att få vad som ser ut att vara ett standard svar utav sajtrepresentanten, och då beskyller jag inte dig för att representera supporten, men du kanske kan göra något åt det?

För att vara den femte största sajten i världen och den tredje största ej amerikanska nätverket har ni ett konstigt sätt att jobba för att behålla era spelare.

Diskussioner någon? Och tack, inga fler standardsvar.