Nicklas77 Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Hej;-) Jag tänkte börja jaga bonusar och undrar vilket kort som är bäst när man ska flytta över pengar ifrån olika sidor. Visa eller Neteller? Citera
lundaliraren Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Givande inlägg Jegor:roll: Jag använder i varje fall Neteller, går snabbt och smidigt, blir en del växlingsavgifter men jag slipper dela ut mitt VISAnummer överallt. Sen kan man skaffa ett uttagskort till Neteller om man vill;-) Citera
Aeis Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Givande inlägg Jegor:roll: Jag använder i varje fall Neteller, går snabbt och smidigt, blir en del växlingsavgifter men jag slipper dela ut mitt VISAnummer överallt. Sen kan man skaffa ett uttagskort till Neteller om man vill;-) Är det inte billigare att bara skicka över pengarna till sitt vanliga konto och ta ut dem med sitt vanliga kort? Men japp.. Neteller är mycket smidigt. Citera
JensNi Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Visa helt klart...Ladbrokes är GULD på det:) Citera
Agent Cooper Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Visa helt klart...Ladbrokes är GULD på det:) Du tycker alltså att han ska jaga bonusar på Ladbrokes? LOL!! Citera
Recommended Posts