Gå till innehåll

Freeroll om SM paket på SimbaPoker.com idag Lördag 10/3!


SimbaPoker

Recommended Posts

Freeroll om SM paket på SimbaPoker.com

 

Idag Lördag kl 15:00 kommer vi köra en Texas NL Freeroll med ett VIP-paket(värde 23000sek) till vinnaren. Denna turnering är öppen för alla som har ett real money account på SimbaPoker.com

 

Lyckas ni inte vinna ett paket i frirullen på Lördagen, får ni en ny chans nu på Söndag 11/3 kl 14:00, då vi kör en supersatellit som är en $100 Texas NL freeze out med ett garanterat VIP-paket till Poker SM i Tallinn.

 

Ni kan kvalificera er till Supersatelliten via någon av våra dagliga $5 rebuy Texas NL subsatelliter.

 

Du måste vara 21 år gammal och svensk medborgare för att kunna spela poker SM i Tallinn

 

Bli rik i Tallinn utan att lämna Sverige!

SimbaPoker.com vill ge er som inte har möjligeten att åka till Tallinn en chans att vinna stort ändå.

Nu på Söndag klockan 18:00 kommer det spelas en $20 Texas NL Freeze out, med en garanterad prispott på $1000, samt ett speciellt extrapris till vinnaren och andrapristagaren. Vinnare kommer vinna 10% av Martin “mister” Cedercrantz och andrapristagaren kommer vinna 10% av Peter “pege” Gunnarsons vinster i main event i Poker SM Tallinn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade denna ikväll och åkte ut lite lustigt på åttonde plats:

 

Går all in med AKo och en synar mer 34 och får stegen, det bryr jag mig inte så mycket om, men han som synade sa att han hade tryckt in fold knappen och inte call knappen, låter ju troligt eftersom vi bara var 8 kvar och han hade bara lite mer än mig, verkar som om det fortfarande finns lite buggar kvar....annars en trevlig klient.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade denna ikväll och åkte ut lite lustigt på åttonde plats:

 

Går all in med AKo och en synar mer 34 och får stegen, det bryr jag mig inte så mycket om, men han som synade sa att han hade tryckt in fold knappen och inte call knappen, låter ju troligt eftersom vi bara var 8 kvar och han hade bara lite mer än mig, verkar som om det fortfarande finns lite buggar kvar....annars en trevlig klient.

 

Hej Kauppinen,

Tack för berömmet.

 

Vad har du för nic på Simba så kan vi kolla logfilerna..

 

Ha en trevlig dag!

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...