Pepperpum Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Till den som vet har jag en liten fråga: Jag brukar göra ett uttag i veckan från siten eftersom jag känner mig tryggast om jag har en maxsumma innestående. Jag har en tendens att tappa respekten för pengarna så fort det börjar dyka upp en massa nollor där nere där det står saldo Det jag undrar är om jag får göra ett uttag innan den förra utbetalningsbegäran är färdig? Vill inte göra nåt dumt som leder till en massa strul... Ps. gör uttag genom visa credit om det gör nån skillnad Citera
upandcoming Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Tänk om man hade samma problem som du. Citera
Pepperpum Postad 8 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2007 Tänk om man hade samma problem som du. Ja, det är förjävligt. Borde snarast gå upp några nivåer så jag kan tilta bort lite Citera
FraXioN Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Det jag undrar är om jag får göra ett uttag innan den förra utbetalningsbegäran är färdig? Dagens I-landsproblem.. Citera
teddybeahr Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Jag spelar också på everest och gör nästan dagliga uttag. Ja du kan göra flera uttagsbegärningar. Sedan när utbetalningen går igenom betalas de ut i en klump. Citera
urmy Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Jag spelar också på everest och gör nästan dagliga uttag. Ja du kan göra flera uttagsbegärningar. Sedan när utbetalningen går igenom betalas de ut i en klump. I second that, råkar du göra fler utagningar innan de tidigar gått igenom kommer de ofta som en klump. Jobbigt problem, jag vet. Citera
Pepperpum Postad 9 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2007 Haha, ok! Tack så mycket, då slipper jag vara helt paranoid alltså. Skönt Edit. När man gör så här, blir då utbetalningen ordentligt försenad? Jag har väntat över två veckor på den första jag gjorde i en serie, utan att nåt hänt. Citera
heltok Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 jag gjorde 2 uttag samma dag och fick mitt konto låst i 8dagar trots att jag svarade på deras mail på mindre en timma alla de gånger de mailade mig... så var lite försiktiga med uttagen.... Citera
teddybeahr Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 heltok, det kan nog också bero på hur stora uttagen är, om de i ditt fall är på flera $k eller om det är små uttag på hundra dollar hit och dit. kanske Citera
Pepperpum Postad 9 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2007 Ingen som vet hur det fungerar med utbetalningskön? Hittillls två st begäran skickade till Aqua Pay London, dessa har utfärdats av det företaget, en begäran står i kö. Betyder det här att pengarna kommer in på kontot först då den sista är färdigbehandlad eller kommer pengarna komma i tur och ordning? Vill gärna få svar då mitt bankkonto är tomt... Citera
EverestPoker Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Du kan göra så många uttag du vill under en och samma behandlingsperiod. När vi sedan behandlar utbetalningarna skickas de i en klumpsumma till ditt bankkonto. Det enda du behöver tänka på är att dina sammanlagda uttag inte kan överstiga 10 000$ under behandlingsperioden för att vi ska kunna skicka utbetalningen till ditt Visa-kort, och om du inte verifierat ditt spelarkonto ännu och begär en stor utbetalning kan vår driftsavdelning komma att stoppa utbetalningen tills dess att ditt spelarkonto har verifierats. En utbetalning till ditt Visa-kort tar upp till 10 bankdagar. Om du begär en utbetalning till ditt Visa-kort under en behandlingsperiod och sedan en ny utbetalning under nästa behandlingsperiod skickas den andra utbetalningen en eller två bankdagar efter att vi skickat din första utbetalning. Pengarna kommer således in på ditt bankkonto i tur och ordning. Citera
Pepperpum Postad 9 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2007 Tack för ett bra och utförligt svar. Jag tror inte att jag har så mycket att oroa mig för, även om jag klonkade hem en turnering igår så har jag en bit kvar till 10 K Citera
Pettson1984 Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Det är $10k som gäller för att behöva verifiera kontot? inte under $1-2k ?=) Citera
Pepperpum Postad 12 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2007 Du kan göra så många uttag du vill under en och samma behandlingsperiod. När vi sedan behandlar utbetalningarna skickas de i en klumpsumma till ditt bankkonto. Det enda du behöver tänka på är att dina sammanlagda uttag inte kan överstiga 10 000$ under behandlingsperioden för att vi ska kunna skicka utbetalningen till ditt Visa-kort, och om du inte verifierat ditt spelarkonto ännu och begär en stor utbetalning kan vår driftsavdelning komma att stoppa utbetalningen tills dess att ditt spelarkonto har verifierats. En utbetalning till ditt Visa-kort tar upp till 10 bankdagar. Om du begär en utbetalning till ditt Visa-kort under en behandlingsperiod och sedan en ny utbetalning under nästa behandlingsperiod skickas den andra utbetalningen en eller två bankdagar efter att vi skickat din första utbetalning. Pengarna kommer således in på ditt bankkonto i tur och ordning. Men det här stämde ju inte alls...om du inte menade precis tvärtom? Jag har nu väntat 13 bankdagar sedan mitt första uttag i serien. Innan jag gjorde nästa uttag väntade jag till dess att det i transaktionshistorian stod: 116895260 Visa Credit utfärdad genom AquaPay London Sedan begärde jag nästa uttag. Som sagt har det fortfarande inte kommit in nåt på mitt konto och jag börjar bli så smått orolig. Hur länge ska jag vänta? Senaste Visa Credit utfärdad genom AquaPay är från den 10:e, betyder det att jag ska vänta 10 dagar från det datumet? Om det är så, ska man då alltid vänta tills pengarna är inne på kontot innan man begär ett nytt uttag eftersom det då annars kan ta oändligt(om man fortsätter ta ut pengar var tredje, fjärde dag) lång tid innan man får dem? Snälla lugna mig Citera
NiNjA Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 passa dig med allt du gör via everest, jag fick mitt konto låst.. mailade in uppgifter och fick det upplåst inga problem men sen till den sjuka historien, min far ville testa lite poker så jag sa spela everest, han fpår sitt konto låst efter 2 dar pga nån penga förflyttning de ber honom maila in screens på körkort visa kort och maildump, jag berättar att sånnt kan förekomma på siter och det är bara å scanna å skicka. han skickar in allt, tar 3 veckor kontot är fortfarande låst. han mailar dem och får till svar. att han måste maila in kvitton där han handlat på visat för å styrka att det e hans kort.. plus att de vill ha en kopia från folkbokföringen som styrker hans bostadsadress. sheez då har han redan mailat in körtkort maildump och visakort.. kontot e fortfarande låst och de erbjuder ingen som helst telefon support. så passa er, jag spelar själv på everest så detta är inte nån bojkott, det är bara bland det sjukaste jag sett. det rör sig om 100dollar oxå, så jag vettefan vad de är ute efter. Citera
Pepperpum Postad 12 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2007 Tråkigt att höra, men nu var det ju inte riktigt det jag ville ha hjälp med. Det finns gott om andra trådar att varna för siten i. Citera
NiNjA Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 ok nej det vet jag vart bara tagen i stridens hetta.. jag tar alltid ut via neteller. och ja, det tar runt 2 dagar men jag har även gjort flera uttag samma dag funkar utan några problem som helst att spamma uttag tills kontot är tomt Citera
NiNjA Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 så nej du behöver inte vänta tills transaktionen är klar. Citera
Pepperpum Postad 12 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2007 Jag misstänker att det funkar rätt annorlunda beroende vilken metod man vill göra uttag med...det börjar bli lite kris här nu, närmar sig tre veckor och slut på cigg Det får nog bli att gå över till Neteller så fort det här blir klart. Citera
EverestPoker Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 I enstaka fall kan en utbetalning till ditt Visa-kort ta mer än 10 bankdagar. Om det tar över 15 bankdagar kan du kontakta spelarsupporten igen för att höra vad som hänt med din utbetalning. Att det tagit lång tid för dig att få din första utbetalning är inte kopplat till att du begärde en ny utbetalning innan du mottagit den första. Citera
Pepperpum Postad 12 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2007 Okej, tack för det lugnande svaret, då kan jag lugna ner mig lite med andra ord (får inte spela mer poker utan nikotin, blir helt galen då ) Något ni kanske bör jobba lite mer på dock är att förbättra spelarsupporten. Skulle den nå upp till nivån som du har här så vore det guld Citera
ponttuss Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 slut på cigg Panta några burkar ? Citera
Pepperpum Postad 12 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2007 Panta några burkar ? Hehe, livet är hårt som student Citera
urmy Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 Kul jul! Nu har jag tagit ut från everest ett 4tal gånger, i 1k cash klumpar. Nu tog jag en cashout på 3k, och nu låser sig kontot och jag måste verifiera? Vad är det för skitsnack, pengarna flyttas ju bara till sama konto som jag satte in dom ifrån, och ni har låtit mig vara dom försat 4 uttagningarna. Okej, det är bra med säkerhet, men denna sak kanske ni borde kört vid första utagningen, inte 5e. Riktigt irriterande, jag behöver pengarna. /En besviken everestspelare Citera
EverestPoker Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 När en spelare begär ett högt uttag för första gången brukar vi be spelaren att verifiera sin kontoinformation. Eftersom det rör sig om en betydande summa pengar vill vi försäkra oss om att utbetalningen går till rätt person. Detta kan kanske verka petigt men är en viktig del i ledet att förse spelare med en säker spelarmiljö. Citera
Recommended Posts