Cyntax Postad 25 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 det låter bra! För övrigt tycker jag det där Cyntax skrev om att bara räkna de 15 första verkar vara en väldigt bra idé. Verkar vara bra.De siffror jag nämde är inte heliga. Vi kan köra 7 dagar i veckan i 40 veckor eller 2 dagar * 200 veckor och räkna 50, 100 eller 200 ggr. Skitsamma lixom. Men det är upplägget som är intressant.Vi kan också variera tiden på dygnet för turneringarna. Kanske kan man låta andra än bara svenskar lira? Säg t.ex. att någon avverkar sina omgångar snabbt, ska han få spela vidare och varför ska han det eller inte det? Om han tror att han ligger bra till i ligan vill han ju spela flera ggr för att "sabotera" för andra att plocka för mycket poäng. Fan, jag ska fila på en regelkod för nästa säsong! Borde man registera varumärket "World Sng League" eller "World Sng Tour"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Borde man registera varumärket "World Sng League" eller "World Sng Tour"? Antal 3 i veckan, Tisdag, Torsdag, Söndag tycker jag låter bra. Ska inte va för många. Då dödar man intresset. Totalt antal veckor ska det kanske inte vara utan istället ex. 3 månader. Ex, första april tom sista juni. Sedan kanske man ska få spela max 25 varv 15 ska räknas? Att registera ett varumärke kan man alltid göra. Att skydda det däremot kostar rätt mycket deg. Har för mig 7-10k för bara Sverige. Däremot låter World Sng League häftigt. Tror ni de blir nyfikna i övriga länder eller? Tillträde ENDAST för svenskar. (Tyvärr Cyntax, du får bara administrera den ). Lite av mina åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Jahopp!! Denna gång har fjärden varit på stålbehandling sedan i torsdags kväll så det är lika bra att ni GER UPP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Jahopp!!GER UPP[/color] Inte ska du det redan. Du kan ju försöka lira lite först . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Ja tack, det vore kanon. Jag är fortfarande hos tjejen och tofflar... För övrigt tycker jag det där Cyntax skrev om att bara räkna de 15 första verkar vara en väldigt bra idé. Då anmäler jag mig nu till båda heaten. Här ska klonkas:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 25 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Då anmäler jag mig nu till båda heaten. Här ska klonkas:-DDet är noterat!Antal 3 i veckan, Tisdag, Torsdag, Söndag tycker jag låter bra. Ska inte va för många. Då dödar man intresset. Totalt antal veckor ska det kanske inte vara utan istället ex. 3 månader. Ex, första april tom sista juni. Sedan kanske man ska få spela max 25 varv 15 ska räknas? Att registera ett varumärke kan man alltid göra. Att skydda det däremot kostar rätt mycket deg. Har för mig 7-10k för bara Sverige. Däremot låter World Sng League häftigt. Tror ni de blir nyfikna i övriga länder eller? Tillträde ENDAST för svenskar. (Tyvärr Cyntax, du får bara administrera den ). Lite av mina åsikter. Tisdag, Onsdag och Söndag låter som ett bra förslag. Någon mot det?Skydd av varumärken kan ske på olika sätt. Bl.a. genom inarbetning (jag hade AB på Immaterialrätten!). Ah, bra förslag, 3 ggr i veckan i 12 veckor = 36 omgångar, man får max spela 25 och de 15 första räknas. Man borde kanske registrera en domän först då. www.worldsngleague.com .org osv. Tyvärr Ängeln, jag är utvandrad svensk. Finnarna hatar mig, jag lever på lånad tid. Möjligtvis kan ni kalla mig landsförädare då jag k*****r med en finsk (läs finlandssvensk) kvinna. Men då ska ni veta att ligga med en finsk kvinna är inte 6 - det är självförsvar! Är det inte håkky snart? /C Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Heat 2: #46008265 Max Cady Koboy Kenan83 Ängeln17 CarlLee MrGunner alex1759 DronkaN. Hmm ser inte allt för svårt ut det här. Ska nog kunna komma sist genom någon utdragning . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Snackar vi nästa säsong ang. fler dagar och räkna första 15 osv? Jag kommer köra tre söndagar till hur som helst, sen får vi se om ni pallar loosa mer /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 25 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Snackar vi nästa säsong ang. fler dagar och räkna första 15 osv? Jag kommer köra tre söndagar till hur som helst, sen får vi se om ni pallar loosa mer /SK Vi snackar förändringar för nästa säsong.Denna säsong är bara ikväll och nästa söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Numera är man uppgraderad till fisk :lol: ---Citat (Ursprungligen postat av RiverKlonk)--- Ängeln snäääällla va bara tyst, du suger lol.. Va de inte du som folda QQ första handen i en sitngo på typ 10$?? hahahaha fisk Bara så ni vet att jag e lätt å slå ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Hur jag än tjatade fick jag inte komma till innan sambon drog till jobbet. Jag kommer att ta ut det på er. Jag kommer KROSSA. MohaMohahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matte med slice Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Stor i käften har jag ju varit inför de två andra omgångarna och det har slutat med att jag har varit först att lämna bordet, på så där typ första blindsnivån. Jag tänker va lika stor i käften och kan inte göra annat än vad min partner säger. KROSSA :mrgreen: //Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Vi snackar förändringar för nästa säsong.Denna säsong är bara ikväll och nästa söndag. Va?! Blir det inte bara 4 söndagar då? Vi har väl kört två helger, tredje idag och fjärde på söndag? /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Va?! Blir det inte bara 4 söndagar då? Vi har väl kört två helger, tredje idag och fjärde på söndag? /SK Jo, men du kan inte begära att en vimsig halvfinne ska kunna räkna till mer än ett :lol: . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Jo, men du kan inte begära att en vimsig halvfinne ska kunna räkna till mer än ett :lol: . Haha, sant iofs. Bor med en MEN, vad innebär det då? Att det bara blir fyra eller att det e tre lir kvar? /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Haha, sant iofs. Bor med en MEN, vad innebär det då? Att det bara blir fyra eller att det e tre lir kvar? /SK I min värld är det tre kvar med idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 25 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Va?! Blir det inte bara 4 söndagar då? Vi har väl kört två helger, tredje idag och fjärde på söndag? /SK I min värld är det tre kvar med idag.Ops, sorry. Jag trodde vi sagt fyra omgångar, men nu ser jag i post 1 att det är fem omgångar.Att den är så kort är för att vi (läs jag) vill köra en ny så snabbt som möjligt, utan barnsjukdomar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Jag kommer inte vara med ikväll. Har inte hittat någon ersättare. Kommer inte vara med mer öht. Hoppas det löser sig ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 25 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Mindre än 1 timma kvar tills det smäller! I heat 1 är fyra anmälda, de som fattas är: Dafgaard/Bluffsyn, Kalleballe/Kalleball, Eurythmech/Anfieldroad och Billey/amigoMannen. I heat 2 är sex anmälda, de som fattas är: CarlLee/Klonk_a_donk och DronkaN/4ce12. CarlLee spelar, snackade just med han på MSN. I heat 3 är sju anmälda, den som fattas är Myssion. Han kan inte spela, reserv sökes. Bluwajt/zainten är reserv för sin lagkompis emilio_15/Klonksork. I heat 4 är fyra anmälda, de som fattas är Matte med slice/swe_matt, Conspiracy/INW85, illerrre/erille och Buggie/flushy_b. Pumans spelar för sin lagkompis Nojjby. Ni som inte är anmälda, tänker ni kalla in resever eller ska jag göra det? Jag kommer inte vara med ikväll. Har inte hittat någon ersättare. Kommer inte vara med mer öht. Hoppas det löser sig ändå. Ok, jag löser det! Myssion och Conspiracy lämnar WO för resten av säsongen. Två platser lediga till den som vill spela de tre sista omgångarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Till nästa säsong måste vi helt klart göra nåt för att undvika alla avhopp mitt under säsongen! Personligen tycker jag att det är väääldigt tråkigt att Conspiracy och Myssion hoppar av då de är väääldigt duktiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 25 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Till nästa säsong måste vi helt klart göra nåt för att undvika alla avhopp mitt under säsongen! Yes, barnsjukdomar. Jag vet exakt hur jag ska göra!Nu jäklar tar vi dom Max! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 skicka lösen, jag kan ta en plats Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Yes, barnsjukdomar. Jag vet exakt hur jag ska göra!Nu jäklar tar vi dom Max! Vi ska sparka röv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Vi ska sparka röv! lösen?????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 25 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 lösen??????????kolla pm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts