Joey Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Kan man få byta heat om man har hamnat i ett som är för lätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 HAHAHAH, rätt approach partner! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 17 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Vinnar jag o Skanke? //Matte Tyvärr kan ni som bäst komma 2'a. Speciellt du Matte lär få svårt. Min form är grym! 1'a 1'a 1'a 2'a på de fyra senaste.Utgår jag alltid från. Då blir man aldrig besviken. Bara positivt överaskad. Wörd!Kan man få byta heat om man har hamnat i ett som är för lätt?LoL! Vilket ser svårast ut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 LoL! Vilket ser svårast ut då? Äh, nu när jag tänker efter så skulle jag nog vinna vilket som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zaker Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Jag kallar in "Manshora" som reserv för mig i morgon. Är i Sälen och ramlar ner för backen när ni drabbar samman Fråga mig inte var han fick namnet ifrån:oops: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 haha jag hittade inget fulare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 17 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 haha jag hittade inget fulareFick du lösenordet och rätt #id på turneringen zaker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Fick du lösenordet och rätt #id på turneringen zaker? ja jag tror det, heat 1 och ett lösen fick jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zaker Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Fick du lösenordet och rätt #id på turneringen zaker? Jajamen! Tackar för den förnämliga supporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 17 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 ja jag tror det, heat 1 och ett lösen fick jagAh, samma heat som jag spelar. Då vet jag varför han inte ville spela Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 Ah, samma heat som jag spelar. Då vet jag varför han inte ville spela ja precis, han ville ju hellre ha en vinst än att vinna själv så, han fick svälja sin stolthet och kontaktade mig ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 Jävlar vilket stånd jag vaknade med idag, kan bara betyda utskåpning...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlLee Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 Might not make it today eury. Återkommer lite senare. Tjejen är här + jag är toffel = SNGFIASKO för min del. Ska smöra lite under dagens gång så kanske man vågar fråga om tillåtelse.. GL all iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 Might not make it today eury. Återkommer lite senare. Tjejen är här + jag är toffel = SNGFIASKO för min del. Ska smöra lite under dagens gång så kanske man vågar fråga om tillåtelse.. GL all iaf LOL! Visa vem som har byxor på sig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 Oh shizzle, då får jag spela två? Det är ju bra för mig iaf, mer pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlLee Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 Hur ser tävlingsledningen på reserver? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 En reserv samt Cyntax i mitt heat... Detta kommer ju bara bli för lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 En reserv samt Cyntax i mitt heat... Detta kommer ju bara bli för lätt! För mig ja;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 En sak är säker. Mot mig kan ni syna med ATC och ni drar oundvikligen ut mig. ITM = Uthopia Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 För mig ja;-) Mtp min nuvarande form (1/22 ITM) så kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 Ska jag köra båda heaten om Myssion inte kan spela ikväll?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 Jävlar vilket stånd jag vaknade med idag, kan bara betyda utskåpning...... Turdag idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 18 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 Hur ser tävlingsledningen på reserver? Positivt. Det viktiga är att vi är 8 vid varje bord.Oh shizzle, då får jag spela två? Det är ju bra för mig iaf, mer pengar Yes, inga problem. Lösenordet har du. Regga dig för rätt sng då! Du spelar Heat 1 och 2. En reserv samt Cyntax i mitt heat... Detta kommer ju bara bli för lätt! Säger han som kom 3'a förra gången. Viskar: -Jag är obesegrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matte med slice Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 Vad är det för historia med PoliceTime? Vad blir vi sponsrade med? //Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 Vad är det för historia med PoliceTime? Vad blir vi sponsrade med? //Matte Egen tid med en polis? Nä sponsringen består i att (om jag minns rätt+) det lag som vinner Klonk-ligan, alltså är bäst efter alla fem omgångarna, får varsin klocka från PoliceTime. Allt fixat av vår egen Ängel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts