Sylwester Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 Skulle vara fint om man kunde få någon form av bekräftelse på att man kvalat. Har skickat pm både till Matteprof och Ola men inte fått något svar, tänkte bara så att man vet säkert liksom. Känns ju onödigt att ta för givet att man är bokad närmaste lördagarna när det kan ha blivit något strul etc. Tack. Citera
gdaily Postad 14 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2007 Skulle vara fint om man kunde få någon form av bekräftelse på att man kvalat. Har skickat pm både till Matteprof och Ola men inte fått något svar, tänkte bara så att man vet säkert liksom. Känns ju onödigt att ta för givet att man är bokad närmaste lördagarna när det kan ha blivit något strul etc. Tack. Jag har ingen aning om vilka som kvalade - det gjorde plats 1-5 i uttagningstävlingen, och det borde du veta om du kom? Citera
Sylwester Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 Jag har ingen aning om vilka som kvalade - det gjorde plats 1-5 i uttagningstävlingen, och det borde du veta om du kom? Okej, dåså. Ses på Lördag. Citera
Matteprof Postad 17 Mars , 2007 Rapport Postad 17 Mars , 2007 Hej pa er alla Tillbaka i London och tillgang till internet. Sjukt hur bortkopplad man blir fran varlden nar man inte har internet i en dryg vecka... men nu skall det vara fixat. Grymt skont med semester dock, aven for en speltorsk De spelare som jag fatt info kvalade in till laget ar: PokerFreddie texasviking ziddax Sylwester Avsaknad Eftersom forsta deltavlingen spelas for narvarande sa kan jag forst i morgon folja upp resultat, snacka igenom fortsattningen, vad ni tyckte etc. Infor kommande deltavlingar ska jag ta med mig kamera och penna och se till att dokumentera lite. Jag skickar min msn adress till alla er i laget, Avsaknads har jag redan... Cya inom kort Citera
Matteprof Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Allright mates Imorgon smäller det igen. Vi samlas senast 12:45 på plats. Jag lär nog vara där 12:30 Skriv gärna en rad här i tråden eller på msn/pm om ni kan/inte kan spela. De som är klara: Matteprof Pokerfreddie Sylwester Taxasviking Osäkra: Avsaknad (kan spela om det krisar, men egentligen bokad... så räknas bort preliminärt) Ziddax Ziddax, hur ser det ut för dig...? (svara på mitt pm eller här i tråden) Citera
Matteprof Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 PM:at er gällande turneringen på lördag. Citera
tunablefever Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 stor sted poker.se. Meg skrevet er lite fint fordi JEG lærer. JEG elske å leke på FTP. Deres tournaments og planlegger er stor. Citera
Matteprof Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 ? ok Följande har jag fått besked av och är klara för morgondagen: Avsaknad Pokerfreddie Texasviking Ziddax Go get em! Citera
texasviking Postad 21 April , 2007 Rapport Postad 21 April , 2007 Från tävlingsledningen: "Flytt av omgång 4 och 5. Några spelare har hört påpekat att omgång fyra och fem krockar med Pokerforumkryssningen och Pokerfinnkampen. Då alla lag som som anmält sig till lagpokerligan gjort det till det spelschema som är satt kan vi inte ändra speldagarna utan ALLA lagens medgivande. Vi har kollat med Klubbparti och de är OK med en flytt av spelomgång fyra och fem. Förslag: Omgång 4: 5/5 flyttas till lördagen 19/5. Omgång 5: 12/5 flyttas till lördagen 26/5 För att flytten ska genomföras krävs att ALLA lagen är överens om att bägge omgångarna flyttas. Lagkaptenerna skall meddela oss sitt val senast på onsdag nästa vecka, d.v.s. 25 april. Om ingen röst kommer in räknas den som ett medgivande till flytt. Om ETT lag röstar nej blir det ingen flytt av någon omgång. Vi kommer inte att avslöja hur lagen röstar. Notera att det bara går att rösta om en flytt av BÄGGE omgångarna. Lagkaptenen skickar in sin röst till info@lagpoker.se senast 25/4." Citera
Matteprof Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 Vad säger ni? För mig går det bra att flytta. Jag är dock borta 26:e maj (Kroatien) men om ni vill så kan vi flytta. Jag är ju ändå svagaste länken i laget Citera
Matteprof Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 Ja som ni märkte så blev det inget av flytten. Vilka kan lira på lördag? Jag kan Citera
Matteprof Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 Ok, följande kan iaf Jag Ziddax Texasviking Pokerfreddie Citera
PokerFreddie Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 är jag bara trött och lätt road eller är http://www.fulltiltpoker.com/promotions/full-tilt-online-poker-series/schedule.php Huck Seeds avatar och Avsaknad "lika som bär" Citera
Avsaknad Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 Hehe skönt och veta att du tänker på mig iaf Sista omgången imorgon va? nu ställer vi oss på gasen Citera
Matteprof Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 Jag kan inte spela i morgon så om vi nu skulle få några prispengar får ni som spelar splitta det mellan er Vilka kan spela? Citera
PokerFreddie Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 jag dyket upp, snackade med TexasViking, han kommer stärkt efter Betwayklånken i söndags, bättre än nånsin Citera
Recommended Posts