Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
[rant]

Det går nog att hitta både A) fräsha moderna saker som hon trivs i som hon inte redan har, B) saker som hon inte har men skulle kunna tänka sig att köpa och C) saker som hon inte har, som hon inte hade kommit för sig att köpa sjäv, men som hon ändå uppskattar. Ditt resonemang utesluter ju fö konceptet presenter helt och hållet, är det något man saknar hade man ju redan skaffat det själv, eller hur? Och: "som hon dessutom trivs i"... wtf... man kan alltså inte trivas i sexiga kläder/underkläder??

Halva grejen är ju att känna sig sexig i det man har på sig/under. Men utöver det, se nedan:

Här var det pang på rödbetan... men det går alldeles utmärkt att ha underkläder på sig under såväl förspel (som kan vara typ hela kvällen) som under akten (men då har man ju lampan släckt förstås, så där har du ju en poäng (OBS ironi)).

Tar man på sig underkläderna igen efter akten? Har man bara sex i sängen?

Varför "borde" det vara det? De flesta upplever det som väldigt eggande att bara få en glimt av det som finns därunder, snarare än att se hela paketet direkt (det stimulerar fantasin, vilken sitter i hjärnan, som är en våra kraftigaste erogena zoner). De flesta underkläder framhäver ju dessutom kroppen, snarare än att dölja den.

[/rant]

Äsch, varför ska jag alltid gå OT... GL med ettårsdagen Jeppann!!

Word!

Visst ja, grattis till 1års dagen e väl på sin plats! Keep it up..

Postad

Citat:

Ursprungligen postat av Plimpton

Ett stenhårt knull mot diskbänken funkar alltid som present

En present ska väl vara något som är unikt för den dagen?

Inget knull e det andra likt,så det lär ju bli rätt unikt ialla fall :roll:

Postad
[rant]Jag är bäst i världen på kvinnor och förhållanden och jag visar gärna att jag tycker så på ett högst ogenerat och icke ödmjukt sätt

(Fri sammanfattning av din post)

Mmm... det där med kvinnor och förhållanden det kan du Myssion :rolleyes:

Postad
Tack! :)

Fast det hade blivit intressantare om du inte hade kommit med så korkade resonemang.

Det var min spontana indignation som talade ang underkläderna. Hade jag bara givit det lite tid och extra polish hade resonemangen blivit ruggigt solida och du hade fått stå vid sidan av och skamset fått notera mina triumfer i detta diskussionsgebit. Nu blev det inte så :-(

Postad

Om hon är lite wild så kan du smula ner en E i ett glas champange. Sen har du bokat nåt hotellrum som preppat med att blåsa upp flera hundra ballonger och prytt med rosblad. Glöm inte poppers och stor svart dildo ifall du skulle få problem att prestera.